¿Quién usa Intervals?

Pequeñas empresas y departamentos de grandes empresas: diseñadores, desarrolladores web, consultores, servicios de TI, empresas de software, RR. PP., marketing, SEO, SEM y trabajadores independientes.

¿Qué es Intervals?

Intervals es un software personalizable de seguimiento temporal y gestión de tareas creado para las necesidades únicas de los equipos pequeños. Incluye todo lo necesario para gestionar un proyecto desde el inicio hasta la finalización. Ofrece una potente función de creación de informes de productividad. Incluye presupuestos de proyecto, cola de solicitudes de trabajo, diagramas de Gantt, facturación, aplicación móvil y más. Ideal para consultores, diseñadores web, agencias creativas, empresas de servicios de TI y empresas de comunicaciones. Intervals permite tomar el control de los proyectos y el tiempo. Prueba gratis.

Información sobre Intervals

Pelago

https://www.myintervals.com

Fundada en 2006

Vídeo de Intervals
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de Intervals

Consulta los planes de precios

Intervals no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Intervals está disponible a partir de 29,00 US$/mes.


Precio inicial

29,00 US$/mes Ver precios

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Intervals: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Intervals

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Tasas de facturación múltiples

Lista completa de Herramientas de gestión del tiempo

  • Facturación
  • Gestión de reembolsos
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo por cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto

Lista completa de Herramientas para controlar tiempo y gastos

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para teletrabajo

  • CRM
  • Facturación
  • Generación de propuestas
  • Gestión de carteras
  • Gestión de documentos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Portal de clientes
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Programas de automatización de servicios profesionales

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Software de gestión de proyectos

  • Admite metodos ágiles
  • Admite método Scrum
  • Gestión de carteras
  • Gestión de problemas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de requisitos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tests y de control de la calidad
  • Hoja de ruta del producto
  • Priorización
  • Seguimiento de errores
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Software de gestión de proyectos informáticos

  • Acceso móvil
  • Automatización de procesos empresariales
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de tareas
  • Integraciones de terceros
  • Panel de control personalizable
  • Seguimiento de la conformidad
  • Sin código

Lista completa de Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)

Alternativas a Intervals

Más alternativas a Intervals

Opiniones de Intervals

Todas las opiniones

Calificación general

4,5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,3
Atención al cliente 4,4
Funcionalidades 4,1
Relación calidad-precio 4,5

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Bill G.
Owner
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2018

"Finally found an integrated Project Management and Time Tracking tool for web designers!"

Comentarios: Intervals is just so fast and flexible. For a web designer, it's hard to imagine that one couldn't benefit by using it. We've been using it for several years now. Every system has its learning curve. But this one is pretty easy! Written by designers.... for designers! They knew the territory and made it easier for the rest of us.

Puntos a favor: Might sound funny...but probably my favorite thing is the email queue that allows me to forward client requests directly into a project for time keeping. I use it constantly. It really helps when you're busy to "keep the flow going"! But honestly, there are so many conveniences with Intervals. And it's so fast and smooth!

Contras: I wish there were an easier way to attach sales tax to individual tasks for "non-web"projects. Right now you have to make a separate project for print projects like logos or brochures. It's easy enough to do, but we are always lookijng for "easier" :-) These print projects inevitably come along with web design if one has the skills.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2018
Josh L.
Director of IT
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020

"Intervals Tickets"

Comentarios: Works and functions well for what we use it for.

Puntos a favor: We use this software for our ticketing system and works really well minus some work arounds.

Contras: I wish it was more customizable and had the owner listed in the task list.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020
Rod J.
  • Valoración global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/2/2017

"Nice but needs more"

Comentarios: We are are active users of this service but there are many things that it doesn't do well. We find that getting this integrated with our other systems is a challenge and that other products on the market are beginning to offer attractive features. As changing platforms means that we need to change our business practices we are not looking to move (at least in the near term) but at some point other features may attract us to other platforms. One challenge is integration with our accounting software Saasu. The ability to invoice within Intervals is OK but it isn't an accounting tool. There are many features that would be useful and I have suggested adding tags to all of the levels as a feature request in the past so that we can better identify groups of tasks or projects. Reporting isn't great and we find that we have to export the data and use other services to get the reports that we need. New features don't seem to appear that often which does make me wonder whether this service is seen more as a cash cow for the company than an actively developed service that will maintain its competitive edge over time.

Puntos a favor: Price point is good. It is easy to use.

Contras: Lack of features, difficulty in integration

Respuesta de proveedores

por Pelago el 20/4/2017

Thank you for taking the time to give us feedback. We understand how integrating Intervals with third-party tools can be a challenge, and it's one of the areas we are improving. We've recently launched a few more integrations, and we're currently evaluating which ones to add next. Our goal is to continue adding the features and integrations that will benefit the majority of our customers the most. We'll be taking your notes into consideration as we do so. Thank you, again, for sharing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/2/2017
Usuario verificado
Member
Organización cívica y social, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/12/2018

"The best time & project tracking system for our consulting business"

Comentarios: Over 20 years, we've gone from Excel-based time reports to one or two other systems in our office. They all were not that great but got the job done. Then we tried Intervals and it was like a breath of fresh air. It is an easy to use (once you get used to it and go through the training), logically laid out system, that is reliable and has good support. Our whole firm has used it for over 5 years. It has evolved nicely during that time. The company that makes it seems to be led by good people. I've introduced several other firms to it and they have been happy with it also.

Puntos a favor: First, we've been a user for 5+ years and Intervals has been rock-solid. No disasters, no corrupted data, etc.
Second, the system is very logical in how you work with it
Third, Time entry is a breeze, which makes billable time tracking across a group of 30 people much easier to do, because we get good participation from our team members
Fourth, the ability to export any report to Excel, PDF, etc. is fantastic. Every app should provide consistent output format in various file formats, if that makes sense. No matter which export format you choose, it looks like it should when it is displayed, printed or emailed, etc.
Fifth, I think their support is great, although we don't need to use it much given how easy it is (once you get used to it)
Sixth, these guys don't rest on their laurels and instead, continually improve the software

Contras: It has needed a mobile app for a long time. We've been waiting for it for a couple years. I've heard it is coming soon, I'm guessing early 2019. We'll see.
It absolutely needs one more access level for managers, project managers and executives. It kind of has two of the three, as well as a couple others, but this has been needed for a while.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/12/2018
Clark B.
CEO
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/2/2017

"RidgeRun Engineering Review"

Comentarios: The tool is excellent for cross / site, global task management, time tracking and invoicing for time billed on an hourly basis. We also sell software and had to work around some issues to reflect invoices for software sales in the system. We are really looking for request tracking, estimating and resource planning in the same intuitive, simple method as the other features. Intervals folks are fantastic at customer support.. Great rating for the features that exist!

Puntos a favor: Simple task management and time management in a great web based tools. Intuitive, not over featured which is the plague of many tools. Good reporting, fantastic customer support

Contras: We really would like a simple customer inquiry, estimating and resource planning front-end with the same simple interface, not over featured, but covering the 80% of common requests. Invoicing should have an ability to have non-labor invoices kept out from the labor reporting. Payments made on non-labor items seem to subtract from the outstanding balance report which is what is used to determine which customers have outstanding labor items to bill. This has lead to some time against customers projects to not get billed. We have worked around it in a clunky way by creating "For billing purposes only" projects. All these extra projects take from the number of active projects which drives our license cost, but is necessary to avoid missing billing for labor spent on projects

Respuesta de proveedores

por Pelago el 20/4/2017

Thank you for the review. We appreciate you taking the time to give us feedback. We've been considering some lightweight estimating and resource planning tools, so thank you for sharing how that would be useful. we'll be sure to update our roadmap if we move forward with any of them.

Meanwhile, take a look at the request queue, found under the Tasks tab, for managing customer inquiries. We've also added a lightweight resource allocation report that may help with resource planning.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/2/2017