¿Qué es Intervals?

Intervals es un software personalizable de seguimiento temporal y gestión de tareas creado para las necesidades únicas de los equipos pequeños. Incluye todo lo necesario para gestionar un proyecto desde el inicio hasta la finalización. Ofrece una potente función de creación de informes de productividad. Incluye presupuestos de proyecto, cola de solicitudes de trabajo, diagramas de Gantt, facturación, aplicación móvil y más. Ideal para consultores, diseñadores web, agencias creativas, empresas de servicios de TI y empresas de comunicaciones. Intervals permite tomar el control de los proyectos y el tiempo. Prueba gratis.

¿Quién usa Intervals?

Pequeñas empresas y departamentos de grandes empresas: diseñadores, desarrolladores web, consultores, servicios de TI, empresas de software, RR. PP., marketing, SEO, SEM y trabajadores independientes.

¿Dónde se puede implementar Intervals?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Pelago
  • Fundada en 2006

Asistencia de Intervals

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bulgaria y otros 41

Idiomas

inglés

Precios de Intervals

Precio inicial:

29,00 US$/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Intervals no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Intervals está disponible a partir de 29,00 US$/mes.

Sobre el proveedor

  • Pelago
  • Fundada en 2006

Asistencia de Intervals

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Bulgaria y otros 41

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Intervals

Intervals Software - 1
Intervals Software - 2
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Vídeo de Intervals
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Funciones de Intervals

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de empleados
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Comentarios/notas
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control de procesos de aprobación
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Conversión de correo electrónico a tarea
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Edición/actualización de tareas
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Etiquetado
  • Etiquetado de tareas
  • Facturación
  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de carteras
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de problemas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de colaboración
  • Horas facturables y no facturables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Mensajería
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Planificación de proyectos
  • Planificación y programación de proyectos
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Programación de tareas
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento del tiempo en línea
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban
  • Tareas de importación
  • Tareas recurrentes
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Intervals

monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
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ClickUp es el futuro del trabajo: una aplicación que reemplaza a muchas otras. ClickUp es una destacada aplicación de productividad de rápido crecimiento en 2020.
La gestión de proyectos en línea, ¡simplificada! Proyectos, tareas, tiempo y colaboración: todo en una sola plataforma.
Accelo, la solución de ventas más inteligente, se sincroniza automáticamente con tu bandeja de entrada, calendario y teléfono para que puedas concentrarte en hacer el trabajo que amas.
Colabora en proyectos, supervisa el tiempo, gestiona gastos y factura a tus clientes. ¡Disponible en la nube desde cualquier dispositivo!
Una herramienta de colaboración visual que crea una perspectiva compartida para tu equipo en cualquier proyecto de una manera divertida, flexible y gratificante.

Opiniones de Intervals

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
59%
4
32%
3
8%
Bill
Bill
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Finally found an integrated Project Management and Time Tracking tool for web designers!

5,0 hace 4 años

Comentarios: Intervals is just so fast and flexible. For a web designer, it's hard to imagine that one couldn't benefit by using it. We've been using it for several years now. Every system has its learning curve. But this one is pretty easy! Written by designers.... for designers! They knew the territory and made it easier for the rest of us.

Puntos a favor:

Might sound funny...but probably my favorite thing is the email queue that allows me to forward client requests directly into a project for time keeping. I use it constantly. It really helps when you're busy to "keep the flow going"! But honestly, there are so many conveniences with Intervals. And it's so fast and smooth!

Puntos en contra:

I wish there were an easier way to attach sales tax to individual tasks for "non-web"projects. Right now you have to make a separate project for print projects like logos or brochures. It's easy enough to do, but we are always lookijng for "easier" :-) These print projects inevitably come along with web design if one has the skills.

Josh
Director of IT en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Intervals Tickets

4,0 hace 2 años

Comentarios: Works and functions well for what we use it for.

Puntos a favor:

We use this software for our ticketing system and works really well minus some work arounds.

Puntos en contra:

I wish it was more customizable and had the owner listed in the task list.

Rod
Australia
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Nice but needs more

3,0 hace 6 años

Comentarios: We are are active users of this service but there are many things that it doesn't do well. We find that getting this integrated with our other systems is a challenge and that other products on the market are beginning to offer attractive features. As changing platforms means that we need to change our business practices we are not looking to move (at least in the near term) but at some point other features may attract us to other platforms. One challenge is integration with our accounting software Saasu. The ability to invoice within Intervals is OK but it isn't an accounting tool. There are many features that would be useful and I have suggested adding tags to all of the levels as a feature request in the past so that we can better identify groups of tasks or projects. Reporting isn't great and we find that we have to export the data and use other services to get the reports that we need. New features don't seem to appear that often which does make me wonder whether this service is seen more as a cash cow for the company than an actively developed service that will maintain its competitive edge over time.

Puntos a favor:

Price point is good. It is easy to use.

Puntos en contra:

Lack of features, difficulty in integration

Respuesta de Pelago

hace 6 años

Thank you for taking the time to give us feedback. We understand how integrating Intervals with third-party tools can be a challenge, and it's one of the areas we are improving. We've recently launched a few more integrations, and we're currently evaluating which ones to add next. Our goal is to continue adding the features and integrations that will benefit the majority of our customers the most. We'll be taking your notes into consideration as we do so. Thank you, again, for sharing.

Usuario verificado
Member en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Organización cívica y social, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The best time & project tracking system for our consulting business

5,0 hace 4 años

Comentarios: Over 20 years, we've gone from Excel-based time reports to one or two other systems in our office. They all were not that great but got the job done. Then we tried Intervals and it was like a breath of fresh air. It is an easy to use (once you get used to it and go through the training), logically laid out system, that is reliable and has good support. Our whole firm has used it for over 5 years. It has evolved nicely during that time. The company that makes it seems to be led by good people. I've introduced several other firms to it and they have been happy with it also.

Puntos a favor:

First, we've been a user for 5+ years and Intervals has been rock-solid. No disasters, no corrupted data, etc. Second, the system is very logical in how you work with it Third, Time entry is a breeze, which makes billable time tracking across a group of 30 people much easier to do, because we get good participation from our team members Fourth, the ability to export any report to Excel, PDF, etc. is fantastic. Every app should provide consistent output format in various file formats, if that makes sense. No matter which export format you choose, it looks like it should when it is displayed, printed or emailed, etc. Fifth, I think their support is great, although we don't need to use it much given how easy it is (once you get used to it) Sixth, these guys don't rest on their laurels and instead, continually improve the software

Puntos en contra:

It has needed a mobile app for a long time. We've been waiting for it for a couple years. I've heard it is coming soon, I'm guessing early 2019. We'll see. It absolutely needs one more access level for managers, project managers and executives. It kind of has two of the three, as well as a couple others, but this has been needed for a while.

Clark
CEO en EE. UU.
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

RidgeRun Engineering Review

5,0 hace 6 años

Comentarios: The tool is excellent for cross / site, global task management, time tracking and invoicing for time billed on an hourly basis. We also sell software and had to work around some issues to reflect invoices for software sales in the system. We are really looking for request tracking, estimating and resource planning in the same intuitive, simple method as the other features. Intervals folks are fantastic at customer support.. Great rating for the features that exist!

Puntos a favor:

Simple task management and time management in a great web based tools. Intuitive, not over featured which is the plague of many tools. Good reporting, fantastic customer support

Puntos en contra:

We really would like a simple customer inquiry, estimating and resource planning front-end with the same simple interface, not over featured, but covering the 80% of common requests. Invoicing should have an ability to have non-labor invoices kept out from the labor reporting. Payments made on non-labor items seem to subtract from the outstanding balance report which is what is used to determine which customers have outstanding labor items to bill. This has lead to some time against customers projects to not get billed. We have worked around it in a clunky way by creating "For billing purposes only" projects. All these extra projects take from the number of active projects which drives our license cost, but is necessary to avoid missing billing for labor spent on projects

Respuesta de Pelago

hace 6 años

Thank you for the review. We appreciate you taking the time to give us feedback. We've been considering some lightweight estimating and resource planning tools, so thank you for sharing how that would be useful. we'll be sure to update our roadmap if we move forward with any of them. Meanwhile, take a look at the request queue, found under the Tasks tab, for managing customer inquiries. We've also added a lightweight resource allocation report that may help with resource planning.