MindSalt Time & Expense

MindSalt Time & Expense


¿Quién utiliza este software?

Companies both large and small. Financial institutions, information technology, lawyers, consultants, marketing & PR firms, and many other organizations where project accounting is required.


Valoración media

17 reseñas
  • 5 / 5
    En general
  • 5 / 5
    Facilidad de uso
  • 5 / 5
    Atención al cliente
  • 4.5 / 5
    Características
  • 4.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $6/mes
  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • MindSalt
  • http://www.mindsalt.com
  • Fundada en 2006

Información sobre este software

Web-based application that allows you and your employees access your timesheets and expenses from anywhere in the world through an intuitive, easy-to-use interface. All you need is an Internet connection to track time and expenses, monitor projects in real-time, and manage and approve timesheets and expense reports. Monitor your costs, budgets, view project profitability, and bill your customers with ease. There is no software to install and no server to manage - saving you time and money.


Spotlight_media_placeholder

Funciones de MindSalt Time & Expense

  • CRM
  • Facturación
  • Generación de propuestas
  • Gestión de carteras
  • Gestión de documentos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Portal de clientes
  • Seguimiento de horas y gastos
  • Base de datos de empleados
  • Cálculo de horas extra
  • Facturación
  • Gestión de control de horas
  • Horas facturables y no facturables
  • Registro automático de tiempos
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de horas sin conexión
  • Seguimiento de vacaciones y ausencias
  • Tasas de facturación múltiples
  • Control de asistencia
  • Evaluación del rendimiento
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión del ciclo de vida de empleados
  • Mano de obra variable
  • Presupuestos y previsiones
  • Programación
  • Proyección de trabajo
  • Seguimiento de competencias
  • Gestión de reembolsos
  • Gestión de tasas de facturación
  • Procesamiento de facturas
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de horas facturables
  • Seguimiento del proyecto
  • Seguimiento del tiempo por el cliente
  • Seguimiento del tiempo por proyecto
  • Tasas de facturación múltiples

Las reseñas más útiles sobre MindSalt Time & Expense

Mindsalt Review

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: Mindsalt is a great "off the shelf" time reporting system. The base system has diverse functionality for creating multiple projects, tasks/functions, assigning task functions to staff, manager review and reports. Customer services has been exceptional from response time to problem solving. My recent experience with customer service caused me to go from a loyal customer to a more loyal customer.

Puntos a favor: All of the base functionality, ease of use. Reports are great. Ability to assign staff to one project only so when they log on they only see the project they are assigned.

Puntos en contra: It would be great if administrator when using an app could perform administrator functions. When accessing via the app, functionality is limited to user interface for entry. It would be great that once a project and functions are assigned to staff by administrator that when the time sheet is viewed by user, all assigned task functions are loaded and viewed by user as opposed to having to having to select from pull down each time.

We are using Mindsalt for years to track our consultant's Timesheets and Travel Expenses.

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: The friendly UI is a true time saver. It is very easy and fast to export the data we capture to our information system.

Puntos a favor: Fresh and responsive UI as well as the ability to export both Timesheet and Travel Expenses with all attribute that are required by our analytical and accounting systems. The customer support responsiveness and the ability to fit the timesheets to our business model were key in our decision.

Puntos en contra: We had to choose between a weekly or monthly view of the timesheets. For some reasons, it is a structuring parametrization we cannot change by ourself. We would prefer to provide our users with the ability to change it by themselfes at any time.