¿Qué es Qualtrics CoreXM?

Qualtrics Research Core (RC) es la herramienta de encuestas online mejor calificada para capturar, analizar y actuar sobre los datos. Nuestras flexibles funciones de plataforma le facilitan la creación de bonitas y complejas encuestas con solo arrastrar y soltar. Tú tienes el control. Aprovecha más de 100 tipos de preguntas, datos embebidos, ramificación, lógicas de visualización, cuotas, triggers de correo electrónico, compatibilidad móvil y offline, aleatorización, además de todas las funciones avanzadas que necesites. Pida a nuestro equipo de expertos del sector que le ayude a comenzar hoy mismo.

¿Quién usa Qualtrics CoreXM?

Organizaciones de cualquier tamaño que buscan una plataforma de investigación que ofrezca los insights que impulsan el verdadero cambio, ímpetu y crecimiento.

¿Dónde se puede implementar Qualtrics CoreXM?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Qualtrics
  • Ubicado en Palo Alto, EE. UU.
  • Fundada en 2013

Asistencia de Qualtrics CoreXM

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Argentina, Australia, Austria, Brasil y otros 20

Idiomas

alemán, chino, chino tradicional, coreano, español y otros 7

Sobre el proveedor

  • Qualtrics
  • Ubicado en Palo Alto, EE. UU.
  • Fundada en 2013

Asistencia de Qualtrics CoreXM

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Argentina, Australia, Austria, Brasil y otros 20

Idiomas

alemán, chino, chino tradicional, coreano, español y otros 7

Imágenes y vídeos de Qualtrics CoreXM

Qualtrics CoreXM Software - 1
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Qualtrics CoreXM

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25,00 US$/mes
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Funciones de Qualtrics CoreXM

  • API
  • Aleatorización
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de datos del mercado
  • Análisis de la competencia
  • Análisis de precios
  • Análisis de rentabilidad
  • Análisis de tendencias
  • Análisis de texto
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis estadístico
  • Arrastrar y soltar
  • Benchmarking
  • Biblioteca de preguntas
  • Búsqueda/filtro
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creador de encuestas
  • Código de datos
  • Datos en tiempo real
  • Directrices de marca
  • Distribución multicanal
  • Editor visual
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión del panel
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Investigación de métodos mixtos
  • Lógica de exclusión
  • Mapas térmicos
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos de precios predictivos
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Personalización de URL
  • Pruebas A/B
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • Segmentación de clientes
  • Segmentación por público
  • Seguimiento del comportamiento
  • Seguimiento web
  • Supervisión
  • Supervisión de páginas web
  • Supervisión de redes sociales
  • Test A/B
  • Test multivariante
  • Visualización de datos

Alternativas a Qualtrics CoreXM

Software profesional de encuestas en línea. Encuestas, cuestionarios, formularios y pruebas para la evaluación de la experiencia del cliente, estudios de mercado, recursos humanos y más áreas.
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
Software de encuestas hecho para (y por) investigadores. Agiliza los procesos de recolección de datos con esta plataforma de encuestas online.
Tecnología con características cualitativas y cuantitativas integradas. Descubre más sobre Crowdtech
SurveyGizmo es la mejor plataforma de encuestas y perspectivas de datos del mundo, que te da las herramientas para que tomes decisiones más inteligentes.
GetFeedback es un software de encuestas fácil de usar que te ayuda a enviar mejores encuestas y a obtener mejores comentarios.
Fácil de usar, pero con la sólida base SaaS en una plataforma móvil, en línea, CAPI y CATI para el sector de estudios de mercado profesional. Descubre más sobre Nfield
BirdEye ayuda a las empresas a recopilar comentarios de los clientes y a aprovecharlos para el crecimiento en un panel de control todo en uno y fácil de usar.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Collect Voice of Customer data with flexible survey software, and close the loop on every customer interaction.
eContact is an integrated operations & customer outreach platform that optimizes every contact and delivers actionable insights.
Hotjar proporciona información sobre la experiencia con el producto. Comprende al instante cómo se comportan los usuarios en tu sitio, qué necesitan y cómo se sienten.
Un OS (sistema operativo, por sus siglas en inglés) de datos empresariales: recopila, organiza y comprende tus datos.

Opiniones de Qualtrics CoreXM

Evaluación media

General
4,8
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,7
Funciones
4,6
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
78%
4
20%
3
2%
Megan
teacher
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

surveymokey is better, and often cheaper

4,0 el año pasado
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Andrew
Andrew
Project Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Designed to Advance your metrics

5,0 hace 3 años

Comentarios: This tools is fantastic for working with our Faculty and Researchers. They expect in-depth analysis and appreciate the power of Qualtrics. Our staff and administrative personnel have all learned to use Qualtrics and most of my co-workers find it easy to use and can adapt it to their various needs. This is a great option for anyone looking for a variety of analytics for surveying, and can be adapted to simpler projects as well.

Puntos a favor:

The most useful part of Qualtrics is the depth of analytics you receive on your surveys, questionnaires, and other tools. In real time, as you develop your surveys you are given insights into how your data can be analyzed. It is designed to help you get the data you need back without asking unnecessary questions. The menu for building out surveys is very easy to use and the number of options and variety in types of questions gives you the ability to develop them exactly how you want. Conditional formatting is easy to implement, and there are many ways to incorporate other media into your survey/questionnaire. The surveys are built to be compatible in mobile without any additional design input as well.

Puntos en contra:

At times Qualtrics is a more powerful tool than you need. I find that there are some users who adapt to Qualtrics quickly, but others simply do not need it. If you are asking straight-forward surveys and only need basic analysis, you can find easier and lower cost tools. Some people can be overwhelmed by the options and the "analysis" that come with the variety of question-types. That being said, this can be a one-size-fits-all solution, but there will be some training and trial and error involved.

Usuario verificado
Graduate Assistant en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Qualtrics for Best Surveying Practices

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Overall, Qualtrics CoreXM is a great platform for surveys, application forms, and research. There are so many embedded features, such as the ability to add a signature to the form, add questions that require file uploads, and different question types. It is definitely better than Google Forms or Microsoft Forms.

Puntos a favor:

Qualtrics has been great for creating applications and surveys to gather quantitative and qualitative data. There are so many features, so there is somewhat of a learning curve, but the time you spend in learning how to use the platform is an investment. I really appreciate that Qualtrics is customizable, and you can disseminate the forms in many ways (email, personalized links, generic links, twitter, etc.). I also appreciate that the information collected from the surveys can be exported into excel. One of the best features is that Qualtrics will send an email when a survey is completed, and it will give you periodic updates on how many responses the forms receive.

Puntos en contra:

I wish there was an easier way for individuals to retake or complete their form if they pause it or fail to finish in one setting. In addition, while the support pages are helpful to read through, and you can learn a lot from them, I wish there were more videos and live events to learn how to best use the software.

Steve
Steve
User Experience Lead en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

An adequate tool for measuring customer experience

3,0 hace 3 años

Comentarios: Qualtrics offers a nice dashboard that shows all of your current projects. It is intuitive to create new projects and offers a diverse array of options for those projects. However, I find that it is not as easy to create "advanced" projects in Qualtrics as in other software.

Puntos a favor:

Easy to configure an NPS question and link into existing studies, offers industry standard studies like SUS "out of the box." (Or our administrator made templates that look like built-in features)

Puntos en contra:

It was more difficult to customize the questions in Qualtrics than in other products used to manage user surveys.

Tania
Master Tutor en EE. UU.
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Game changer for surveys

5,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Really liked using this software as it made collecting students information and feedback so much easier and reliable.

Puntos a favor:

It is very easy to create surveys and have full freedom of how you want them to look like. You can customize them to better fit your application. Variety of question types to chose from. Especially the fillable table questions, come in very easy when making forms that collect multiple aspects data

Puntos en contra:

It has some parts that were a bit hard to navigate at first. It does seems a bit confusing, especially when analyzing results, but there is lots of documentation support for it

Stewart
Research Manager en EE. UU.
Estudios de mercado, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Cadillac of Survey Software

5,0 hace 2 años

Comentarios: We've been using Qualtrics for over 8 years now. As a boutique market research firm, we were looking for a full-featured online survey tool that was also cost effective. We were impressed with everything Qualtrics had to offer right off the bat, and I've continued to be impressed with the innovations and improvements they've deployed over the years. Our one complaint is that the price has crept up over the years to the point that it's significantly higher than we were paying 4-5 years ago. But that being said, we have yet to find another survey software that is as fully-featured and easy to use as Qualtrics.

Puntos a favor:

Qualtrics is very user-friendly and makes it easy to program and manage complex surveys that are mobile-friendly. We can program advanced routing and conditional logic, incorporate media into the surveys to test, and export the data into the various formats and reports we need.

Puntos en contra:

The costs have increased significantly over the years, and their customer support team will not help with some advanced programing capabilities, such as incorporating javascript into the surveys (you can use javascript, but you're on your own if you encounter issues).