¿Qué es NEOGOV?

Neogov proporciona un sistema de gestión de talentos de alta calidad y fácil de usar para brindar servicios al sector público. El sistema de esta empresa brinda servicios a más de 6000 organizaciones y respalda todo el ciclo de vida de los empleados, desde automatización del reclutamiento hasta incorporación, capacitación y gestión del desempeño. Los clientes opinan que Neogov les ayuda a ahorrar tiempo y dinero, reducir el papeleo, mejorar el cumplimiento con los requisitos normativos, aumentar la productividad y el compromiso de los empleados y brindar mejores servicios a los ciudadanos.

¿Quién usa NEOGOV?

Neogov brinda servicios a los mercados de educación superior y el sector público.

Vídeo de NEOGOV
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NEOGOV

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Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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3,9 (73)
3,5 (73)
3,9 (73)
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Alternativas a NEOGOV

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Opiniones de NEOGOV

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,3

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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7%
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1
1%
Jason
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great tool to assist with recruiting and hiring processes

5,0 hace 6 meses
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Keion L.
Keion L.
Administrative Analyst en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Reliable Applicant Tracking Software

5,0 hace 3 años

Comentarios: My overall experience with Neogov has been really good. I love using the software and it has been a good way for us to recruit candidates for all of our job bulletins.

Puntos a favor:

What I like most about Neogov is that the system is very easy to learn and use. The layout and design of the software is easy to navigate. I like that Neogov has a online community to support the software and you can pick up the phone and call them if you need real time technical assistance. I have used the system for about 4 years and it has been one of the most reliable that I have ever worked with. I also like that the software is web based.

Puntos en contra:

There are some areas in Neogov that do not have the audit trail feature. This is a feature that tracks which user has made changes or completed tasks in the system. Another thing I do not like about Neogov is that some features have to be customized and developed before they can be implemented

Cathi
Human Resources Analyst en EE. UU.
Recursos Humanos, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

User Friendly & Efficient

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We utilize the system to track applicants, send e-mail notifications (and see when they have been viewed), send text messages, self-schedule interviews, advertise, etc. I was so glad we had Onboard in place when Covid hit as we were well equipped to onboard new employees -- the only change we had to made was rather than schedule benefits, IT and other sessions in person, we transitioned to Zoom -- the new hire paperwork was already set up an we knew how to pivot quickly.

Puntos a favor:

I love the online training modules and the customer support team. Troubleshooting is inevitable and the customer support team is knowledgeable, responsive and helpful.

Puntos en contra:

I'm a fan...I have no complaints at the time.

Tammy
CHRO en EE. UU.
Administración gubernamental, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

This is not a solution.

1,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: By far the worst solution experience I've had in 20 years in this industry.

Puntos a favor:

I liked the idea of NeoGov's single source solution. The reality of the product was a let down.

Puntos en contra:

What I liked least, apart from the failure of the solution to perform, was the lack of accountability and/or urgency on the NeoGov team to make things right. I got the impression that they were so accustomed to the solution failing that the bar for acceptable performance had fallen to the floor.

Michael
DEPUTY SHERIFF RECRUITER en EE. UU.
Fuerzas del orden público, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great product for people new to the HR world

4,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: it has all been great, very user friendly and helpful through all my training in this new field of HR. and the customer support is amazing i have made many many mistakes and have only had to call and they help right away, this conferance has also helped me with looking at things from a differant perspective to help with recruiting

Puntos a favor:

this is a user friendly system that gives you training in the system to make your self better in all they products. the customer serv is amazing. any time i call they are helping me work out any problem that i have and if they don't know how to help they call back quick with some one that can help with everything.

Puntos en contra:

some of the little things that have tripped me up in the exam plan with steps i wish you could add in steps or remove steps, even after some one my have been moved into them. as a new user i have made mistakes with not clicking something in the set up of the step and was not able to removed said step after moved someone in and found the mistake.

Gwendoly
Recruitment Project Analyst en EE. UU.
Administración gubernamental, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Happy Customer... But

4,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We are overall happy with Insight, but hesitant to expand into other products given the recent pain points.

Puntos a favor:

Love the product overall, it's intuitive and easy to use. The majority of the time I have called and asked for assistance, the person on the other line is pleasant and helpful.

Puntos en contra:

NEOGOV has expanded to offer more modules, which is great on the surface but we have noticed a decline in the quality of service with the Help Desk. When we discover a glitch, the staff don't have an answer on how to resolve the matter. The follow up has not been great lately.