¿Qué es Pipeline?

PipelineDeals, que permite a los equipos de ventas de más de 10 personas en una amplia gama de sectores crear relaciones decisivas, es el CRM líder para medianas empresas. PipelineDeals se basa en una experiencia de usuario personalizable y fácil de usar. Ofrece funciones centradas en las ventas y una asistencia al cliente y servicio de primer nivel. Hoy en día, más de 18 000 usuarios en 60 países utilizan PipelineDeals para obtener más información sobre aquello que realmente impulsa su negocio: sus relaciones con los clientes.

¿Quién usa Pipeline?

Organizaciones de todos los tamaños y sectores.

Vídeo de Pipeline
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Pipeline

4,4 (616)
Pipeline
No disponible en tu país
29,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
64
23
4,3 (616)
4,4 (616)
4,4 (616)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
161
80
4,6 (2.552)
4,4 (2.552)
4,4 (2.552)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Pipeline

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EngageBay es un software de marketing todo en uno sencillo y asequible para adquirir, atraer, consolidar y cerrar clientes potenciales. Descubre más sobre EngageBay
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Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.
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Web-based CRM solution that enables professionals to manage sales records, track clients, view custom dashboards and more.
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Zendesk Sell es un software CRM de ventas creado para mejorar la productividad, procesos y previsibilidad de las ventas.
amoCRM es el primer CRM impulsado por mensajería del mundo. Cuenta con un canal de ventas, seguimiento de clientes potenciales, comunicación multicanal y mucho más.
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Un CRM de ventas inteligente que ayuda a los representantes de ventas a ser más productivos, aumentar sus ventas e involucrar a los clientes.
Software CRM totalmente personalizable y basado en la nube que se compone de nubes de ventas, marketing, gestión de proyectos, RR. HH., help desk y facturación.

Opiniones de Pipeline

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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1%
1
1%
Michael
Michael
Business Development Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Its not Salesforce, but it also won't bankrupt your small business

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, this was the solution my company needed. We had used Salesforce long before I was on staff, and it was too costly to keep using. When I was onboarded there was no CRM being used, and that had to change. Pipeline Deals gave us all the functionality we needed at a much much lower cost and barrier to entry.
Highly recommended.

Puntos a favor:

This is a very powerful CRM solution. As I was looking for solutions I came across quite a few that were reviewed by many sites. Pipeline Deals consistently was in the top tier of CRMs for SMB companies. I watched a few online demos and reviews before reaching out to their team. I was quickly assigned a representative that walked my team through a live demo and set us up with a POC trial. After our trial ended we signed up and were off. Setting up Pipeline Deals was quite easy, as the software can conform to your needs. Almost all fields are fully customizable, however this did take some getting used to, to see how changes were reflected as a whole in pipeline view. Overall, great product for a lot less than what Salesforce, Salesloft of Hubspot might run you.

Puntos en contra:

As a smaller company some of the integrations that other CRMs have were either missing or lacking. However, Pipeline Deals is getting better about innovation. One of my favorite shortcuts they rolled out was a LinkedIn plugin, this allowed for you to connect with somebody on linkedIn and in one click import them into your CRM. However, many times it would populate the fields with incorrect info or just generic info like where their company was headquartered instead of where that employee was actually located. Additionally, at times the APIs for some of these newer services would change, and then the features would not work.

Julie
Publisher en EE. UU.
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Nice software but we grew out of it...

4,0 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: It's a generic CRM software that you can tailor to your own needs. In the end we needed a software that was specific for publishing.

Puntos a favor:

User-friendly and very easy to use. You can add all sorts of custom fields for your own reporting and tracking needs.

Puntos en contra:

No invoicing, no estimates/proposals, the multiple email only works with Gmail accounts, no online payments. It helps you keep track of people, but doesn't really help you bring in the $$$ once a sale has been made.

Keisha
Keisha
President en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

This product will cost you thousands in frustration

1,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Horrible

Puntos a favor:

Building sales page, but I can't access them. I can't access anything and the cusotmer service is THE WORST I"VE EXPERIENCED IN ANY INDUSTRY

Puntos en contra:

I haven't been able get past the a frozen blue screen after logging in. Customer service is appalling, if they decide to get back to you it takes at least 24 hours, and the standard response is we've reset your password (which is not the fix). I created sales pages using this app, which scrambled my domain certificates and has created a massive mess -- and customer service response...we've reset your password.

Mason
Sales/ Customer Service en EE. UU.
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

User-friendly

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Have used some Different CRM’s before. But I seem to like pipeline the way it set up in the way that you can customize it

Puntos a favor:

The functionalities on pipeline very customizable you can use this for track and sales you can also use this afternoon customer converts

Puntos en contra:

You have to have accurate data if not you have to build it out and then it’s time consuming

Gary
Gary
Sales Manager/ Special Projects en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Pipeline for Commercial construction customer followup, relationship building, and new Clients

5,0 hace 4 años

Comentarios: Before we used Pipeline Deals we were using paper and pen to keep track of our client relationships. These notes were easily lost in the shuffle and we had no hard reminders for us to follow up with our clients. Now we are able to keep our office focused on the needs of our clients and to pursue new business.

Puntos a favor:

The ease of integrating pipeline into our daily routine when making calls and following up with our clients. With the preset notation in our activity feed it is just a couple of clicks with the mouse to fill out our notes for that client. The ability to share "Deals" and to follow up when one of us is out of the office on a business trip or vacation. When we are on a trip having the app available on our phone is also a very nice feature. There is peace of mind knowing that the hard work to manage relationships with our customers does not end if an employee is fired or quits working for us.

Puntos en contra:

Pipeline is not ready to sync with our Go Daddy email account, so we continue to push our emails to our home page in Pipeline Deals. Then we have to make sure they are entered into our activity feed for our customers through the home page.