¿Quién utiliza este software?

- Accounts Receivable Management (ARM) - 1st or 3rd party collections - Financial services - Government - Healthcare - Legal -Auto Subrogation

Valoración media

17 reseñas
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Características 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
  • Formación En persona
    En directo en línea
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • DAKCS
  • http://www.dakcs.com
  • Fundada en 1981

Sobre nosotros Beyond ARM

DAKCS Software Systems is an industry leader in simplifying the process of collections and accounts receivable management. By creating highly configurable, innovative cloud and on-premise software solutions, DAKCS offers a way to run your business faster and more efficient.
For over 35 years, DAKCS has delivered on service, automation, and flexibility in one central collection software platform for all types of business.

Funciones de Beyond ARM

  • Facturación recurrente
  • Gestión de colectas
  • Gestión de recibos
  • Pagos parciales
  • Procesamiento de cheques
  • Procesamiento de facturas
  • Procesamiento de pagos ACH
  • Procesamiento de pagos en exceso
  • Procesamiento de pagos en línea
  • Colectas internas
  • Creación de informes de oficina de crédito
  • Gestión de agencias
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de transacciones
  • Marcador automático
  • Notificaciones automáticas
  • Planes de pagos
  • Programación de rellamadas

Las reseñas más útiles sobre Beyond ARM

Great Company, Solid Product

Traducir con Google Revisado el 4/2/2018
Jon Townsend
President
Cash-pro, Inc.
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Fuente asdf
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Puntos a favor: Great service and stability. The people at DAKCS provide excellent customer support. We have had virtually no downtime since we have been using their software (10+ years) They are friendly and very responsive. The software is solid and a great value for the price. No software is perfect and there are areas that I think they could improve, but overall I highly recommend DAKCS .

Puntos en contra: The software could be more user friendly and intuitive. They could d a better job with systems training and documentation but that seems to be a trend in the world of quickly changing technology. Some of the features are a lit clunky but you can certainly work with them.

Support and custom departments are fantastic.

Traducir con Google Revisado el 21/6/2018
Lisa Liptak
Director of Marketing
Maiello Brungo & Maiello
Práctica de la abogacía, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Fuente asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Puntos a favor: Relatively easy to use and can be custom to our needs. Do not have a large amount of issues or down time.

Puntos en contra: There are limitations within the core software that cannot be changed that I would like to be changed. For example - there are not enough characters available in the last name field (actually in most of the name and address fields). Which cause letters to go out address wrong or with info truncated. The OC screen needs additional fields for our needs. I would like to have the ability to add more Coll Acct Extra fields. We have to share those fields which sometimes can be confusing for our accounting.

Leer más reseñas