15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es YourMembership?

YourMembership faculta a asociaciones, entidades sin ánimo de lucro y otras organizaciones basadas en miembros para brindar más valor a sus miembros, a la vez que agiliza los procesos administrativos. Creado para organizaciones de pequeñas a medianas, el software de gestión de membresía basado en la nube es una solución integral que incluye: gestión de la base de miembros, gestión de eventos, comercio electrónico, pagos, marketing por correo electrónico, comunidad online, paneles avanzados y mucho más.

¿Quién usa YourMembership?

YourMembership atiende a organizaciones y asociaciones de pequeñas a medianas basadas en miembros.

YourMembership Software - 1
YourMembership Software - 2
YourMembership Software - 3

¿Tienes dudas sobre YourMembership? Compara con una alternativa popular

YourMembership

YourMembership

3,8 (173)
8500,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
48
2
3,7 (173)
4,0 (173)
4,0 (173)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
60,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
105
7
4,3 (541)
4,4 (541)
4,4 (541)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a YourMembership

Wild Apricot
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Gestión de eventos
Gestión de inscripción
Wix
Funcionalidades más valoradas
Edición en tiempo real
Gestión de páginas web
Gestión del diseño
CiviCRM
Funcionalidades más valoradas
Datos demográficos
Gestión de contactos
Gestión de voluntariado
Novi AMS
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Procesamiento de pagos
Renovación de inscripciones
iMIS
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Gestión de membresías
Procesamiento de pagos
GrowthZone
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Directorio de miembros
Gestión de membresías
Claris FileMaker
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Copia de seguridad y recuperación
Gestión de almacenamiento de datos
Cvent Event Management
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inscripción
Gestión de participantes
Inscripción en línea
Naylor AMS
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.

Opiniones de YourMembership

Evaluación media

General
3,8
Facilidad de uso
3,7
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
3,7
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
31%
4
39%
3
18%
2
5%
1
8%
Silvia
Silvia
Membership Coordinator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

The best of both worlds!

5,0 hace 2 años

Comentarios: My experience with YM has been pleasant. Anytime I have a question there are many resources to navigate through prior to calling into customer support. Often I find things out on my own but whenever I have had a question the YM team answers quickly. I have been using YM since 2016 and have seen many improvements. I've used older templates/versions of YM and all have been user-friendly.

Puntos a favor:

YM offers both a website platform and membership database all in one. I had been using YM for three years before a potential switch and was able to see how other sites didn't have the membership database. We decided to stay with YM and I even recommended it to my new organization...been utilizing YM daily for the last five years!

Puntos en contra:

A feature that can be updated is radio buttons, for check out (invoicing). This can be helpful come dues renewal time to allow donations to be automatically applied (radio button).

Respuesta de Community Brands

hace 2 años

Silvia, thank you for the review! As an all-in-one solution for small staffs, we are glad to hear that your team has found success in managing your association's website and membership through YM.

Tim
IT Consultant en RU
Instituciones religiosas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Best All-Encompassing Member Solution for Organizations Without an IT Department?

4,0 hace 2 años

Comentarios: YM has allowed us to:
a) unify all our different country operations on to a single software base;
b) replace a range of on-premises systems with a single cloud solution; and
c) meet the modern expectations of our members and customers without having to have an IT Department.

Puntos a favor:

We selected YM because it covers all the bases needed by a non-profit member organization (website, member management, donation management, groups, events and online store) in one comprehensive package. More than that - and this is the clincher - it is designed for organizations with little or no internal IT capability. You don't need a server, special equipment, or even to know programming in order to deploy and configure the solution. It is a true cloud solution, with everyone always on the same latest version - so support is excellent and enhancements always ongoing.

Puntos en contra:

When you buy a system like YM you need to be aware that: a) you won't be getting 'best in class' in each specific area of functionality (i.e. there are better web stores than the one in YM, better event management solutions than the one in YM, etc.) - but I don't think you will find a better solution across all areas; and b) this is not custom software, YM aren't going to change the software just to suit your business (rather you need to bend your business to suit the software) - having said that, YM is incredibly configurable (including the entire look and feel of the web front-end) so this isn't at all a major issue.

Respuesta de Community Brands

hace 2 años

Tim, thank you for the review! As an all-in-one solution for small staffs, we are glad to hear that your team has found success in managing all aspects of your association with YM.

Lance
Co-Founder - President en EE. UU.
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

Full featured platform with a terrific support team.

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Working with [sensitive content hidden]
was fantastic. [sensitive content hidden]
went to CommunityBrands (YourMembership) after being a user at one of their customers so she knows the system like nobody else. [sensitive content hidden]
and his design team did such a great job on our website and were very accommodating to my several changes along the way. The website turned out fantastic!

Puntos a favor:

I like that I didn't have to build my own solution since their platform already handles most everything.

Puntos en contra:

Setup of the different types of memberships/member types was very confusing. I felt their setup guides could have been easier to understand.

Gwen
President en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

YourMembership Implementation

3,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: We hope the overall experience for our members and staff will be good once we finalize the launch.

Puntos a favor:

The support has been good. We have not yet launched our CRM or Website.

Puntos en contra:

The web templates have been difficult to use.

Liz
Sr. Dir. Communications and Events Management en EE. UU.
Filantropía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Your Membership

4,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

Attractive website.[sensitive content hidden] is an outstanding support to us.

Puntos en contra:

Design capabilities are very limited unless you know code very well.