Keap (formerly Infusionsoft)

Keap (formerly Infusionsoft)

Por Keap

¿Quién usa Keap (formerly Infusionsoft)?

Infusionsoft, un software diseñado específicamente para pequeñas empresas, te ayuda de manera inteligente a realizar tu trabajo diario.

¿Qué es Keap (formerly Infusionsoft)?

Con la confianza de más de 200 000 usuarios, Infusionsoft by Keap es un software de automatización de CRM, marketing y ventas todo en uno, fácil de usar y poderoso, que te ayuda a hacer crecer tu negocio. Intégralo con las aplicaciones que utilizas habitualmente para agilizar y automatizar todo tu proceso comercial, brindar un servicio personalizado y cerrar más negocios. El plan de precios comienza en 23 $ al mes.

Información sobre Keap (formerly Infusionsoft)

Keap

http://www.infusionsoft.com

Fundada en 2001

Resumen de precios de Keap (formerly Infusionsoft)

Keap (formerly Infusionsoft) no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Keap (formerly Infusionsoft) está disponible a partir de 79,00 US$/mes.

Precio inicial

79,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Keap (formerly Infusionsoft)

Herramientas de administración de leads
Búsqueda de clientes potenciales
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión del pipeline
Segmentación de clientes potenciales
Seguimiento de fuentes
Seguimiento de interacciones
Análisis y seguimiento del ROI
CTA personalizables
Campañas de goteo
Contenido dinámico
Evaluación de clientes potenciales
Inteligencia de ventas
Marketing de búsqueda
Marketing social
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación
Seguimiento de visitantes de la web
Autorrespondedores
Biblioteca de imágenes
Campañas de goteo
Conformidad CAN SPAM
Contenido dinámico
Correo electrónico activado por evento
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Creación de informes/análisis
Editor de correo electrónico WYSIWYG
Encuestas de cliente
Gestión de listas
Gestión de modelos
Gestión de suscriptores
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Campañas de goteo
Captura de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión del pipeline
Métricas de rendimiento
Notificaciones de clientes potenciales
Personalización
Pruebas A/B
Segmentación de clientes potenciales
Acceso móvil
CRM
Equipamiento
Gestión de SEO
Gestión de ingresos
Gestión de inventarios
Gestión de opiniones
Gestión de promociones
Gestión de varias tiendas
Marketing multicanal
Marketing por correo electrónico
Modelos
Seguridad de datos
Acceso móvil
Almacenamiento de documentos
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de chat interno
Integración de redes sociales
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Análisis de atención al cliente
Búsqueda
Catalogación y categorización
Chat en vivo
Control de respuestas por correo electrónico
Gestión del conocimiento
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio
Seguimiento de asistencia al cliente
Alertas de cuenta
Gestión de clientes potenciales
Gestión de marketing
Gestión de recursos
Gestión de relaciones
Gestión del territorio
Seguimiento de gastos
Seguimiento de hogares
Seguimiento de la influencia
Tareas del equipo
Almacenamiento de documentos
Chat en vivo
Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de redes sociales
Presupuestos y ofertas
Previsión
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Base de datos de contactos
Búsqueda de clientes potenciales
Búsqueda/filtro
Contactos compartidos
Gestión de clientes potenciales
Gestión del pipeline de ventas
Importar/exportar contactos
Segmentación
Seguimiento de interacciones
Correspondencia cliente/propiedad
Gestión de calendarios
Gestión de clientes potenciales
Gestión de comisiones
Gestión de contactos
Gestión de documentos
Gestión de listados
Gestión de propiedades
Gestión de páginas web
Marketing por correo electrónico
Análisis
Arrastrar y soltar
Edición en tiempo real
Generador de formularios
Gestión de SEO
Modelos personalizables
Pruebas A/B
Reactivo
Búsqueda
Distribución de recompensas
Notas sobre los programas
Seguimiento de la utilización de referencias
Seguimiento de nominaciones

Opiniones de Keap (formerly Infusionsoft)

Mostrando 5 de 1060 opiniones

General
4,1/5
Facilidad de uso
3,5/5
Atención al cliente
4,1/5
Funcionalidades
4,1/5
Relación calidad-precio
3,8/5
Crystal Y.
Wedding Officiant
Grupos de reflexión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/5/2019

"Porsche of CRM's"

Comentarios: They've been super supportive and helpful. Whenever I've had problems understanding anything, even when my mother passed on, they were very allowing and there for me. The people in chat and in customer support are always always patient, knowledgeable and friendly. I talk with them often! I can't say enough how helpful they are.

Puntos a favor: I wish I knew how to use all of it. There's always a new function that it can do to save me time. Since I don't have a team, Keap is like my own secretary, streamlining functions.

Contras: It takes so long to set up. The look of emails is very flat and uninteresting. Word processing in the individual letters I send out takes forever. It's definitely not a great place to write letters.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/5/2019
Daniel S.
Head of technical support
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2019

"Well thought out and executed CRM"

Comentarios: Having a central place for all of our information, and the ability to tag people automatically has saved lots of time and definitely increased or ability to connect with clients and sell. Using the automated email campaigns and sequences to offer automated free trials as opposed to having to manually send out emails has been a lifesaver.

Puntos a favor: The customization options are nearly endless. The embeddable forms, that can trigger tags, which can trigger sequences such as email campaigns, have saved us hours of formerly manual work every day. The campaign builder is incredibly deep and robust, allowing for anything you can imagine. The thought given to different ways to do nearly everything is great. They have a /Tellus page and are responsive to suggestions. I recently mentioned on the that when adding a contact, the email field should automatically trim whitespace from each end, because when copying and pasting it often have an error. Within 2 weeks, that change had been implemented. The import from CSV file options are very robust. Lots of third party integrations, and a robust API. Very helpful community for questions with actual developers there.

Contras: The search is a little clunky. It's great if you're searching name, phone number or email address, but to search anything else like custom fields requires going to a separate page and finding that field. Would be great if there was an option to "search all the things", or to add custom fields to the default search. Not really their fault, but because we sell products in both Canada and the US in 2 different currencies, we're unable to use their ordering forms. When you leave it idle, rather than timing out gracefully, you lose any unsaved info. I know that's more of a "my workflow, why the hell aren't you saving your work" issue, but it's still annoying. Campaign builder doesn't work in Firefox, so I'm forced to use Chrome for that...

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2019
Doug B.
COO
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/6/2020

"Don't know how I would do my business without it!"

Comentarios: Infusionsoft literally runs all the backend functions of my business and even some of the front end operations. We use it for all our billing, our email marketing, tracking our progress with our clients, even some of our scheduling. I even keep finding new ways to integrate it into our business, it's fantastic.

Puntos a favor: I love it's flexibility and ability to automate processes that used to take up a lot of my time. It integrates with loads of other softwares, so I can literally use it to run almost my whole business.

Contras: The biggest con of the software version that I use is that it's so flexible that it can be confusing to operate, this is why I think it's so great that they have now released a simplified version that can work for almost anyone.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/6/2020
Suzanne D.
Consultant
Marketing y publicidad
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3,5/5
  • Facilidad de uso
    3,5/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4,5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 24/5/2016

"Great for eCommerce... Unfortunately, our sites are not eCommerce"

Puntos a favor: InfusionSoft was great at first and exciting to learn the platform and start building campaigns. The campaign builder is by far the best part as it is very easy to understand and super easy to visualize your campaign the way it maps out. The elements, processes, communications, etc. are all on a grid map with arrows connecting and directing contacts where to go based on criteria, tags, and triggers you define and set. Once your developers connect everything you need, it is fun to create campaigns.

Contras: Two problems: the CRM is subpar and some integration connections are not ideal. In terms of CRM, there are a lot of preloaded fields as you could expect. The problem is that if there are fields you do not need or use for your business, you're stuck looking at them no matter what. You can create and add up to 100 new custom fields and define the type of field they are, but you cannot remove or even hide existing fields or tabs. Also, we used ScheduleOnce to connect to schedule leads who interacted with our site by filling out a form. Sometimes ScheduleOnce would update their system and cause problems with InfusionSoft and vice versa. Support from IS was quick to address and fix this when it was on their end though.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 24/5/2016
Bob G.
Supervisor
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/8/2019

"I love Infusionsoft"

Comentarios: I have enjoyed using Infusionsoft for 4 years. It is a great value for what you get. Onboarding is costly but monthly fees are reasonable. Support is mostly provided by 3rd parties.

Puntos a favor: Easy to use.
I can create Campaigns and email marketing
Does a great job of segmenting customers

Contras: Search options are limited
Onboarding costs are high

Respuesta de proveedores

por Keap el 29/8/2019

Bob,
Thank you so much for the high marks and your valuable feedback! So glad to hear the power of the product is beneficial to you and your business!

All the best,
Paige, Social Media Specialist at Keap

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/8/2019