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a elegir el mejor software

¿Qué es ProWorkflow?

Si la simplicidad es tan importante para ti como el conjunto de características, no busques más: esta es tu solución de gestión de proyectos. El valor real no es cuánto puede hacer este software, sino más bien cuánto se puede permitirte hacer como cliente. Ya sea que se trate de proyectos, tareas, tiempo o colaboración entre equipos, la solución realiza todo en un solo lugar, con una vista unificada.
Así que deja que esta empresa sea los engranajes para mantenerte en marcha y tú sé la persona creativa, para hacer lo que mejor sabes hacer, ¡crear!

¿Quién usa ProWorkflow?

Si la simplicidad y un conjunto de características sólido son importantes para ti, no busques más: esta es tu solución de gestión de proyectos. La gestión de proyectos, ¡simplificada! ¡Los proyectos, tareas, tiempo y colaboración son pan comido!

ProWorkflow Software - 1
ProWorkflow Software - 2
ProWorkflow Software - 3
ProWorkflow Software - 4

¿Tienes dudas sobre ProWorkflow? Compara con una alternativa popular

ProWorkflow

ProWorkflow

4,5 (252)
20,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
173
14
4,3 (252)
4,4 (252)
4,6 (252)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
5,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
41
6
4,1 (5.302)
4,2 (5.302)
4,1 (5.302)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ProWorkflow

Microsoft SharePoint
Funcionalidades más valoradas
Gestión de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
HoneyBook
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Facturación en línea
Procesamiento de pagos
Accelo
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
Varios proyectos
Time Tracker
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
Seguimiento de tiempo en línea
Seguimiento del tiempo en línea
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Gestión financiera
Avaza
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Function Point
Funcionalidades más valoradas
Configuración de flujos de trabajo
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
BQE CORE Suite
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Seguimiento del tiempo
Seguimiento horas/gastos
Kantata
Funcionalidades más valoradas
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Seguimiento del tiempo

Opiniones de ProWorkflow

Evaluación media

General
4,5
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
55%
4
37%
3
7%
2
1%
Tyson
Tyson
Digital Marketing Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio mayorista, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Great platform

4,0 hace 7 años

Comentarios: Fantastic staff. We have a complex setup using a request for and through their team, and the team at Zapier, we've created great functionality for all types of requests. All of our designers and marketing staff use PWF to maintain over 2,500 requests to-date.

Puntos a favor:

Fantastic PM platform for teams with multiple users all looking to collaborate on projects down to the task level. Due dates are great to keep things on time. API integration into BOX is huge for us. We also take advantage of Zapier integration to allow the information import from complete online request forms automatically into the project request.

Puntos en contra:

Some features could be added to improve usability. The option to send a message or file to anyone via email address, not just registered users, and let them respond. The ability for those non-registered users to view a project for say, status, or who is assigned to it. Or the option to give outsiders the ability to view a project status in process. Also, a process for project/task reviews by non-users. For example, a triggered message with a button to approve, or reject, or provide feedback that feeds back directly into the platform. Our users would also like more customization on the "Home" screen as to which detail is displayed rather than the default info.

Leah
Art Director, Designer en EE. UU.
Diseño, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Out of the Box Solution for Creatives

5,0 hace 4 años

Comentarios: Favorite things: Job numbers, Messaging, Custom task templates, expense and notes feature. Private notes feature.

Puntos a favor:

I've been using ProWorkflow for over a decade. The time tracking, custom task templates, messaging and client interface make it a critical part of my business. The few times I have had to contact customer service they have been responsive and exceptionally helpful. ProWorkflow is the administrative backbone of my business. At a glance I can see where a project is, how much time has been spent on it, what tasks have been completed and which ones are outstanding. I can add documents, notes and information specific to each project. When a project completes, it is archived and very easy to pull up should I ever need to reference it again. If you are looking to for a way to EASILY manage your projects and workflow - this is the software for you.

Puntos en contra:

I dislike the fact that contractors cannot track time in the software. So if I have 10 contractors I use, I have to buy full account access for each of them, even though they may only use the software 2-6 times a year. This has always been my biggest complaint. Add time tracking to the contractor designation and charge 1/2 of the employee rate.

Carmen
Office Manager en Australia
Servicios medioambientales, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Good start but still a lot to be implemented

3,0 hace 7 años

Comentarios: Whilst PWF has potential and I'm sure the intention to rectify and further develop the software is there, in it's current format it does not meet our business needs, requiring us to use external software sitting outside of PWF's functionality. It appears to be set up for a niche market and would do well to expand its capabilities to provide fuller functionality for all clients.

Puntos a favor:

I've been using PWF for a year now and see there is potential for this to be a convenient, easy to use tool once development improvements have been implemented. The support staff are friendly and provide assistance where possible. The software enables us to pay per user and grants multiple users to access the platform with individually allocated access rights, allowing us to set security levels pending the role of the user and adjust our monthly payments pending the number of consultants we currently have on board. You are able to live track time which is helpful for our consultants in allocating to billable projects. Review of time entered and staff workload is also a useful function.

Puntos en contra:

I feel this software is still in its developmental stage and has a lot of improvements to be implemented. For example, integration with MYOB is poor and non usable, invoicing fields need expanding (ie choice of PO or street address, ABN field for recipient, etc), templates and emailing tools are very basic and limited, contact listings are restrictive and missing vital fields (ie ABN, PO Box, etc) or requiring double handling (ie single contacts need to be connected to a non existent company, for example where no company is applicable you have to create fake one to connect them contact to), reports need to have more functionality and retrospective time reports come up with errors in date ranges making data inaccurate, add/edit tasks need further options such as sort functions, window resizing/positioning needs to be added, pro bono projects cannot be marked as non billable unless you tick them off as "invoiced" (which is incorrect and misleading). These are just a few of the issues we have recently been struggling with.

Zsolt
Director en Australia
Impresión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Customisable perfection

5,0 hace 4 años

Comentarios: PWF is the most important management tool in our company.

Puntos a favor:

I've been a subscriber since 2011. In the last years the number of new functions skyrocketed. I love that we can add custom fields, it is really helpful. I am also happy with the quote and invoice module, the Xero integration is crucial for us. I can't imagine my company without PWF.

Puntos en contra:

Possible improvements: - direct email import to projects - a bit more fancy Fixed Cost Items list editor - thumbnails for the pictures

Julie
President en EE. UU.
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

The only project management tool you'll ned!

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

I love the ability to customize my clients schedules

Puntos en contra:

I wish I had more automation options for emailing and followups so ensure nothing gets missed.