
¿Quién usa inFlow Inventory?
inFlow ha sido diseñado para ejecutar y administrar cualquier negocio basado en elementos. Adecuado para mayoristas, distribuidores, comercios minoristas, fabricantes y vendedores en línea. Los clientes se encuentran en más de 121 países.
¿Qué es inFlow Inventory?
El software inFlow Inventory es la forma más fácil de ejecutar y administrar tu negocio basado en artículos. Es el secreto de más de 940 000 pequeñas empresas en ventas al por mayor, distribución, comercio minorista, fabricación y comercio electrónico en todo el mundo. ¡Lo más probable es que también funcione para tu negocio! inFlow te ayuda a rastrear fácilmente el stock, administrar pedidos, facturar, enviar, obtener informes, entre otros. Asistencia de clase mundial disponible a través de chat en vivo, correo electrónico y teléfono. Haz clic en Visitar sitio web para obtener tu prueba gratis de 14 días ahora.
Información sobre inFlow Inventory
Archon Systems
http://www.archonsystems.com
Fundada en 2005











Resumen de precios de inFlow Inventory
inFlow Inventory dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de inFlow Inventory está disponible a partir de 71,00 US$/mes.
Precio inicial
71,00 US$/mes
Versión gratuita
Sí
Prueba gratis
Sí
inFlow Inventory: implementación y asistencia
Asistencia
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
- Instalado: Windows
- Móvil: nativo de iOS
- Móvil: nativo de Android
Formación
- En directo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de inFlow Inventory
Programas de código de barras
- Códigos de barras/RFID
- Etiquetas de envíos
- Etiquetas de recepción
- Etiquetas personalizadas
- Generación de código de barras
- Gestión de inventarios
- Lectura de códigos de barras
- Modelos de etiquetas
- Seguimiento de números de serie
Sistemas de gestión de pedidos
- Gestión de catálogos
- Gestión de envíos
- Gestión de ingresos
- Gestión de inventarios
- Gestión de pedidos
- Gestión de pedidos especiales
- Pedidos recurrentes
- Registro de pedido
- Seguimiento de pedidos
- Tratamiento de pedidos
Software de control de inventarios
- Códigos SKU/UPC
- Códigos de barras/RFID
- Gestión de artículos
- Gestión de proveedores
- Gestión de renovaciones de pedidos
- Optimización de inventario
- Previsión
- Registro de entrada/salida
- Seguimiento de costes
- Seguimiento de inventario
- Seguimiento de números de serie
Software de fabricación
- Creación de informes/análisis
- ERP (Enterprise Resource Planning)
- Gestión de envíos
- Gestión de la calidad
- Gestión de la seguridad
- Gestión de órdenes de compra
- Gestión del mantenimiento
- Integración contable
- MES (Sistemas de Ejecución de Fabricación)
- Planificación de requisitos de material
- Presupuestos y estimaciones
Software de gestión de almacenes
- Compras
- Códigos de barras/RFID
- Gestión 3PL
- Gestión de envíos
- Gestión de ingresos
- Gestión de inventarios
- Gestión de la calidad
- Gestión de pedidos
- Gestión de recibo y almacenamiento
- Previsión
- Sincronización en tiempo real
- Varias ubicaciones
Software de gestión de los Servicios de Campo
El proveedor no ha rellenado esta información.
Lista completa de Software de gestión de los Servicios de Campo
Software de inventario
- Acceso móvil
- Alertas y notificaciones
- Creación de informes/análisis
- Equipamiento
- Gestión de almacén
- Gestión de inventario de fabricación
- Gestión de inventario de minoristas
- Gestión de proveedores
- Gestión de renovaciones de pedidos
- Gestión multicanal
- Identificación del producto
- Optimización de inventario
- Previsión
Alternativas a inFlow Inventory
Más alternativas a inFlow InventoryOpiniones de inFlow Inventory
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

Manny P.
-
Valoración global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio3 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/2/2018
"Sales & Purchase made simple"
Comentarios: Software is one of my favorites for companies with no purchase order system.
Puntos a favor:
Great for small companies who need sales and purchasing. Sales has records of customer quoted sales and purchases can see what to order.
Great way for a company to keep track of purchases and data can be exported to third part software. Purchasing software even has serial column for warranty verification of products. Was great for HVAC and appliance repair company.
Great software for company with no purchase order system. Can make everything paperless and user's can view inventory, content and prices with no license. User license is portable.
Contras: Software lacks year end inventory count reset. Reports could be better to show year to date expenses. I had a tough time getting year to date reports.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/2/2018
Todd S.
-
Valoración global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18/12/2019
"Great Software,....but"
Puntos a favor: The overall learning cueve for the software is not bad at all. Much more user friendly and reliable than quickbooks.
Contras: Seems most the focus is now on the web based version, have not seem many updates for the stand-alone version in the last couple years.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18/12/2019
Joe H.
-
Valoración global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/12/2020
"Made a world of difference for our warehouse team"
Comentarios: Very positive overall experience. I wouldn't recommend it for a large corporate entity but we are a small company with thousands of items and it works great.
Puntos a favor:
Easy data import via CSV
UOM conversions
Multiple Location/Sub-Locations - track specific quantities by specific buildings/shelves
Material pricing tiers
Easily track orders
Mobile App!
Now we know what needs to be ordered for upcoming projects before the project starts depleting our inventory!
Online Storefront!
Contras:
The windows app works fine but is a bit sluggish. You don't get that polished/refined feel when using it.
Fragmentation between mobile apps and windows app. Only one item photo can be uploaded/viewed on windows app, while multiple pics can be uploaded/seen on mobile app.
Online storefront a bit confusing because of not having an "Add to cart" button. Simple selecting a quantity puts that quantity in your cart.
Only integrates with Dymo label printers.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 2/12/2020
Peter J.
-
Valoración global3 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
FuncionalidadesSin valoración
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendaciónSin valoración
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/11/2015
"Very intuitive, and such an easy entry into the world of bar-coding."
Comentarios: I went to the internet with a need, and that was to get our small business bar-coded, since the old words-only tags were taking so long to process at the point of sale, ie. hand written receipts and all, causing lineups that were too long at times and likely costing us business. I found your book offer "Bar-code Your Business" and ordered a copy. It was well written, very concise, and of course, led me to purchase Inflow. What I REALLY like about Inflow is how intuitive it is. I didn't need to take a course to figure it out, as it feels very Windows-like. I purchased a no-name bar code gun online, devised a model code scheme for our products, and was up and running in no time. Thanks. On the "not so shiny" comments side, I can't say I liked the upgrade from v2 to v3. The original v2 did everything I needed, and required less explanation to my helpers as to it's function. Suddenly with v3, we now had to hit Save, Fulfill and Mark Paid, all of which ended up with me having to fix this by cheating the date on my computer and closing orders after the fact, when the helpers didn't do it the first time. I was also broadsided one day when on the job, Inflow v3 just froze up on me and I didn't know what to do, exactly when I needed it the most. Well, it turns out that I had to be connected to the internet to use it, obviously so Inflow could monitor licensing/usage status. This was not good, although your customer service was quick to help me with this. If you could find another way to police the licensing, that would be nice. And finally, the one thing that drives me nuts (did again yesterday) is the fact that if I fill in the "customer name" field AFTER having filled in the sales order details, any discounts applied off original price get erased. This has on a number of occasions caused me to inadvertently overcharge customers, and is extremely embarrassing when it's they who notice it first and think I'm trying to "pull a fast one" on them. PLEASE fix this! (although I'm outside of my customer support time window, you can spare others the same issue). Once again, I must compliment your customer service (hen it still applied to me) for their very prompt responses to any query I ever had. Peter
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/11/2015
Mike R.
-
Valoración global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 1/12/2020
"Touge Tuning - Review"
Puntos a favor:
- The ability to track the progress of orders.
- Being able to see, on the order itself, if the item for the order is already on order, needs to be ordered, etc.
Contras: Doesn't work as seamlessly with Quickbooks as we would like.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 1/12/2020