¿Qué es LiveVox?

LiveVox es un proveedor líder de soluciones para centros de contacto empresariales (más de 25 agentes) en la nube que gestiona más de 12 000 millones de interacciones al año en un entorno multicanal. Con más de 15 años de experiencia pura en la nube, se capacita a los líderes de centros de contacto para impulsar estrategias de compromiso efectivas en el canal de elección del consumidor. Las capacidades de seguridad y mitigación de riesgos de vanguardia ayudan a los clientes a adaptarse rápidamente a un entorno empresarial cambiante.

¿Quién usa LiveVox?

LiveVox se enfoca en compañías en el sector de créditos y cobranzas que tienen un centro de contacto con 10 o más usuarios.

¿Dónde se puede implementar LiveVox?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop)

Sobre el proveedor

  • LiveVox
  • Fundada en 2000
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Precios de LiveVox

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sin versión gratuita

LiveVox no está disponible en versión gratuita.

Sobre el proveedor

  • LiveVox
  • Fundada en 2000
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Estados Unidos

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de LiveVox

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Vídeo de LiveVox
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Funciones de LiveVox

  • Automatización de marketing
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Comunicación multicanal
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes/análisis
  • De texto a voz
  • Desvío de llamadas
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Historial de cliente
  • Identificador de llamadas
  • Importación y exportación de datos
  • Integraciones de terceros
  • Integración de telefonía informática
  • Marcación automática
  • Marcador automático para llamadas salientes
  • Marcador predictivo
  • Mensaje de voz
  • Métricas de seguimiento de llamadas
  • Personalización
  • Personalización de la voz
  • Procesamiento de lotes
  • Programación de rellamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Segmentación
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de interacciones
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión de llamadas
  • Varios scripts

Alternativas a LiveVox

Solución omnicanal de contact center en la nube innovadora, confiable, fácil de usar y rápida de implementar del mercado.
Un CCaaS (centro de contacto como servicio, por sus siglas en inglés) de pago por uso basado en web que ofrece todo lo que necesitas para ofrecer una experiencia de 360 grados a tus clientes.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente. Descubre más sobre Genesys Cloud CX
contactSPACE es una solución de software de centro de contacto intuitiva que permite a los equipos hacer contactos de mejor calidad a escala.
Una plataforma todo en uno de telecomunicaciones y CRM que ofrece una solución omnicanal para optimizar la comunicación y planificación de ventas y operaciones en cualquier negocio.
Software de centro de contacto en la nube que ofrece realidad virtual, enrutamiento basado en habilidades, inteligencia artificial, combinación de llamadas y analíticas.
CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. Hace que llamar sea fácil y divertido. Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk

Opiniones de LiveVox

Evaluación media

General
4,7 (29)
Facilidad de uso
4,6 (29)
Atención al cliente
4,1 (29)
Funciones
4,6 (29)
Relación calidad-precio
4,6 (29)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
69%
4
31%
William P.
William P.
Collections Dialer Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Putting your call center in your own hands

5,0 hace 2 años

Comentarios: We have been able to consolidate each of our off-shore teams into one large blended team. This has provided tremendous benefits in terms of efficiencies as well as visibility to the overall operations of the Call Center.

Puntos a favor:

Ever had a piece of software that you barely knew how to use and relied completely on support and professional service fees to make any changes or updates? That is NOT LiveVox. By providing an easy to use interface and opening up almost all features of the system directly to the user, you truly are in control of your own call center.

Puntos en contra:

Due to the innovative nature of LiveVox some of the new products start a bit "bare bones" but after a few short iterations and feedback from customers they quickly improve and integrate into the existing suite of products.

Jeff G.
COO en EE. UU.
Servicios financieros, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

LiveVox Feedback

5,0 hace 2 años

Comentarios: LiveVox has been an excellent partner allowing us to advance our business and reach record revenue.

Puntos a favor:

LiveVox is an excellent partner and offers great support and feedback on how best to leverage their software. The software is constantly upgraded and new features are added, making it an industry leading solution.

Puntos en contra:

The software should allow for more ad-hoc, dynamic changes to call selection criteria. Also, allowing customer more access and control over changes within the system.

Robin P.
Vice President en EE. UU.
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Livevox Review

4,0 hace 2 años

Comentarios: We came from PBX technology and utilized outbound dialing only. We are now using inbound and outbound dialing. We use secure payment capture and are screen capture (new) - wish that functionality was live (would be great for training to see what our reps are doing during a call), we are building out IVR, and are considering your text solution, as well as surveys, as well.

Puntos a favor:

Multiple dialing options including Blaster, RPC, QC & HCI, Preview services.

Puntos en contra:

Customer Support Team is a very convoluted process. We struggle with the multiple emails and slow process to get questions answered. They push a lot to self service and do not even offer an answer most times to the question at hand. If it wasn't for our Mid-level Market manager, I do not think we would stay as long as we have with Livevox. Great work, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. There does not seems to be too many subject matter experts that are willing to spend time to assist. I would say [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is an example of the opposite of that and is wonderful also to work with.

Alternativas consideradas: Five9

Razones para elegir LiveVox: Cloud based/DR/More options for dialing methods.

Software anterior: Hosted Business Phone System PBX

Razones para cambiar a LiveVox: The contract was in place and outbound dialing was being utilized and we were granted a new resource [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to assist.

Chris P.
Chris P.
VP Operations en EE. UU.
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Reliable & Compliant Dialing Service

4,0 hace 2 años

Comentarios: Staying compliant in these Litigious times has put us at ease and really reduced stress for all of my crew. I believe they have the ability to be the #1 dialing solution for the collection industry.

Puntos a favor:

Clicker Agent feature keeps us compliant and lawsuit free. LV has a group of forward thinkers and appear to come up with quick and easy solutions for text and e-mail. They are very dependable, do not go down as previous dialing solutions have.

Puntos en contra:

Customer service is over seas and very difficult to deal with. LV also has something called Leg minutes which should be included in the minimum requirement of minutes however they are separated for some reason.

Edward A.
Business Analyst en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios financieros, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Intuitive platform to enhance outbound campaigns

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, we have had nothing but a positive experience with LiveVox. Their customer service and support staff are top-notch. In our line of business, we have to be nimble enough to take on new clients and execute on projects in short fashion. LiveVox has provided us with all of the tools we need to accomplish this.

Puntos a favor:

Ease of use. All deliverables for our most recent project were met ahead of schedule due to the majority of set up being within the platform. I was able to easily set up the import process and format lead files without the need of internal resources. Tertiary data files could be uploaded in to one platform and segmentation of phone numbers was seamless. Robust out-of-the-box reporting with little need to create additional reports.

Puntos en contra:

There is added functionality outside of the base package which requires an upgraded platform which incurs additional cost.