15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es LiquidPlanner?

LiquidPlanner es una solución de gestión de proyectos transformadora que utiliza la programación predictiva para adaptarse dinámicamente al cambio y gestionar la incertidumbre del proyecto. Experiencia en la nivelación automática de recursos y en la planificación basada en prioridades en múltiples proyectos y dependencias. Ayuda a tu equipo a priorizar las tareas, predecir los resultados y actuar con confianza. Calificado como el mejor software para proyectos complejos por PC Magazine, una planificación más inteligente está a un clic de distancia.

¿Quién usa LiquidPlanner?

Equipos de fabricación y tecnología que necesitan llevar un control del tiempo, administrar recursos, colaborar, programar proyectos múltiples, administrar carteras de proyectos y cargar documentos en una ubicación fácil.

LiquidPlanner Software - 1
LiquidPlanner Software - 2
LiquidPlanner Software - 3
LiquidPlanner Software - 4
LiquidPlanner Software - 5

¿Tienes dudas sobre LiquidPlanner? Compara con una alternativa popular

LiquidPlanner

LiquidPlanner

4,3 (667)
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
90
2
3,9 (667)
4,0 (667)
4,4 (667)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
55,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
99
13
4,2 (3.379)
4,3 (3.379)
4,3 (3.379)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a LiquidPlanner

Confluence
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Gestión de la base de conocimiento
Herramientas de colaboración
Zoho CRM
Funcionalidades más valoradas
Catálogo de productos
Datos en tiempo real
Gestión de la asistencia técnica
Asana
Funcionalidades más valoradas
Calendario de marketing
Gestión de plazos de entrega
Gestión de tareas
Replicon
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
Gestión de tareas
Seguimiento del tiempo en línea
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
Jama Connect
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Interfaz gráfica de usuario
Trazabilidad
Teamwork.com
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Seguimiento de actividades
Varios proyectos
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Vista de una sola página
Hydra
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.

Opiniones de LiquidPlanner

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
3,9
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
45%
4
43%
3
10%
2
1%
1
1%
Brandon
Brandon
VP and GM en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Happy Customer

5,0 hace 3 años

Comentarios: The product itself is great and we rarely need assistance from the LP team to get the most out of the platform. Our reporting and ability to manage multiple projects has greatly improved since implementing LiquidPlanner into our operations.

Puntos a favor:

The ability to dynamically update your entire portfolio based resource availability or task completion helps our small team set the right expectation and understand the impact each project produces across our customer base.

Puntos en contra:

Its built for enterprise integration, so in our industry the lack of integration into our CRM systems was limited.

Oluwadamilola
Operations Manager en Benín
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

An In-Depth Review of LiquidPlanner

5,0 el año pasado

Comentarios: Overall, LiquidPlanner is a great tool for managing projects. It has an intuitive user interface and powerful features that help users plan, track, and manage projects with ease. The cost can be a bit steep for some, but it is definitely worth it for those who need a comprehensive project management solution.

Puntos a favor:

LiquidPlanner is an incredibly powerful project management tool that helps users plan and manage projects with ease. It provides an intuitive user interface to help users easily navigate through the software, allowing them to quickly understand the process and get started. With LiquidPlanner, users can easily manage tasks and resources, track progress, collaborate with team members, and make sure that deadlines are met.

Puntos en contra:

While LiquidPlanner is a great tool, there are a few drawbacks. The cost of the software can be quite expensive for a small business, and the learning curve can be quite steep for new users. Additionally, the customer support could be improved, as sometimes it can take a while for them to respond to inquiries.

DENNIS KUBAI
Head of Operations en Lituania
Servicios financieros, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Project Tracking Evolved,Time and Expenses Management Simplified

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Harnessing an excellent and robust cloud project management and related activities.
Task scheduling and rescheduling.
Team collaboration and productivity optimisation.

Puntos a favor:

Ease of tracking project's progress,time and expense. Multi-project management and monitoring. Online project budgeting and planning. Tasks scheduling, planning, editing and updating. Online proofing and file sharing. Internal team communication via BIM persistent thread chats.

Puntos en contra:

LiquidPlanner software over delivers all in its performance, I crown it.

Jason
Sr Director, Ops en Canadá
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

[LiquidPlanner Classic] Decent product, feels dated

3,0 el año pasado

Comentarios: Overall, LiquidPlanner does very well in a very limited capacity. However, as our company grows, we are beginning to feel that we have outgrown the platform.

Puntos a favor:

We use LiquidPlanner to track ongoing tasks and client budgets/burn rates. In this regards, it is easy to set up clients, projects, and tasks, and from there, to log our efforts to those tasks.

Puntos en contra:

Given that prioritization works by the 'higher' a task is in the list, the greater priority it is given, prioritization has been difficult as we list projects alphabetically. That means that all tasks in project "A" will be prioritized over project "Z". We've had to create separate packages for prioritization, which leads to a lot of overhead.We have a lot of 'retainer' type clients, who have monthly budgets. We need to track ongoing work, as well as remaing budgets. In order to calculate how much is remaining in some of our reports, we have had to create tasks with assigned roles (such as "Sr Consultant" or "Jr Consultant") to 'hold' time on accounts for specific skills sets, and then, on a daily basis, go and update those 'holding' tasks. We have validated with LP support and they felt this was the easiest approach, but again, leads to a lot of overhead.The platform has not really changed since I have been using it (the last 6 years). A new version of LiquidPlanner is rolling out, but would require a full migration in order to benefit from new features. We have seen some other platforms that appear to offer significant upgrades in certain areas.

Ronald
Project Officer en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Evolving Exceptional Online Project Tracking

5,0 hace 2 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Prioritizing task in order of their urgency. Tasks editing and updating. Collaboration of tasks and project. Cloud invoicing and billing. Time ,expense (budgeting) and activity tracking. Impressive architecture and web-user-interface as well as GUI design.

Puntos en contra:

Considering its Incredibility, nothing to regret.