¿Qué es HappyFox Help Desk?

HappyFox es un software de asistencia al cliente basado en la web y alojado en la nube. Ayuda a hacer un seguimiento y administrar todas las solicitudes de asistencia al cliente a través de múltiples canales como correo electrónico, chat, redes sociales y teléfono, en un sistema de asistencia de casos de atención al cliente centralizados. La integración con otras aplicaciones web como aplicaciones de CRM, chat en vivo, voz y seguimiento de errores hace que sea un servicio de ayuda práctico. Las consultas de asistencia al cliente similares se pueden manejar mediante acciones automáticas y reglas inteligentes para automatizar las respuestas. Los foros comunitarios ayudan a los clientes a conectarse.

¿Quién usa HappyFox Help Desk?

Comercio minorista, educación, salud, bienes raíces, viajes, servicios de TI.

Vídeo de HappyFox Help Desk
HappyFox Help Desk Software - 1 HappyFox Help Desk Software - 2 HappyFox Help Desk Software - 3

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HappyFox Help Desk

4,6 (90)
HappyFox Help Desk
No disponible en tu país
39,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
76
44
4,4 (90)
4,5 (90)
4,6 (90)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
85
4,5 (2.680)
4,4 (2.680)
4,5 (2.680)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a HappyFox Help Desk

Patrocinado
Freshdesk es un software de servicio al cliente fácil de usar que ayuda a más de 40 000 empresas en todo el mundo a crear muy buenas experiencias para los clientes. Descubre más sobre Freshdesk
Administra fácilmente todas las actividades de tu mesa de ayuda con una solución informática de eficacia comprobada. Encontrarás todos los elementos esenciales que necesita en un solo panel. Descubre más sobre SysAid
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Una solución de marketing influyente que permite a las marcas encontrar personas influyentes adecuadas, examinar su utilidad y cooperar con ellas.
Sprout Social ofrece soluciones de participación en redes sociales, publicaciones, análisis, escucha e informes para agencias y marcas líderes.
Tools that enable marketing, comms and PR pros to monitor, analyze and influence the world around them.
Administra y realiza un seguimiento de los proyectos, ahorra tiempo y toma decisiones más firmes utilizando datos de una sola fuente, desde cualquier lugar y en cualquier momento.
Pipefy es un software de gestión de procesos sin programación que permite a cualquier persona crear y automatizar flujos de trabajo eficientes por su cuenta.
La plataforma para la incorporación de empleados y HRIS (sistema de información sobre la gestión de los recursos humanos, por sus siglas en inglés) de Sapling ayuda a las empresas medianas a automatizar y elevar la experiencia de los empleados, con integraciones profundas.
ServiceNow automatiza las tareas diarias de asistencia y ayuda a supervisar, medir y procesar cualquier unidad de trabajo. Es fácil de usar y de ampliar.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Una destacada plataforma de atención al cliente que está diseñada para brindar herramientas innovadoras y datos unificados a los empleados de servicio.
Una plataforma moderna de help desk para todo tipo de organizaciones. Versión alojada en la nube o instalación local para alojamiento propio.
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Software de centro de ayuda creado para la asistencia al cliente de empresa a empresa. Reduce costos y mejora la satisfacción del cliente al mismo tiempo.
La solución que proporciona es de alta gama, diseñada para una colaboración eficaz, comunicación en el chat, redes sociales y workflow, también la gestión del conocimiento.
EcholoN, un conjunto de software de gestión de servicios, representa una solución integral para servicio, asistencia y atención al cliente.

Opiniones de HappyFox Help Desk

Evaluación media

General
4,6
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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28%
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2%
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2%
1
1%
Abimbola
Abimbola
Customer Support Team Lead en Nigeria
Usuario de Linkedin verificado
Entretenimiento, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

First ,I have to commend the Happyfox team for running a good and effective support department. We switched to Happyfox in January and the experience so far , has been impressive. Setup time was a breeze ,and the support team were on hand to guide us through all hurdles during the first few weeks. I like how every conversation from emails ,social media messages ,voice calls etc are converted into tickets which we can track and respond to ,within the Happyfox interface.While making it easy to track key customer service metrics like first response time, time spent by each staff on tickets etc I will say Happyfox is changing the look ,function and feel of helpdesk solutions and I love this revolution.

Puntos en contra:

It is normal when trying a new innovative service to see it as all perfect. At this point, I see Happyfox as perfect,maybe I will find NEGATIVES as my organization continue using Happyfox.

Clay
Network Administrator en EE. UU.
Administración educativa, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

HappyFox Help Desk Review

5,0 hace 5 meses

Comentarios: Happy Fox is an incredible ticketing solution and I cannot recommend it enough. For the price I do not think that it can be beaten.

Puntos a favor:

What I like most about Happy Fox Help Desk is how easy it is to customize. You can tailor the help desk home page exactly to your liking. Not only can you customize the appearance, but it is also extremely simple to customize the options/dropdown menus that our users select when they are submitting a ticket.

Puntos en contra:

I wish there was an alerts button for the recent tickets that you have been tagged on. Currently, there is no notifications tab to see all of the tickets with recent activity that applies to you.

Usuario verificado
Associate - Ad Operations en India
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

HappyFox Help Desk - Best for ticketing system

4,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Happyfox has turned out to be a boon for us. Our task mangement became very easy after installation. We get clients requests on Happyfox which we are able to manage and resolve effectively. It has great user interface and customer support was incredible during installation and troubleshoot.

Puntos en contra:

There is nothing to point out here. Just one suggestion to include insights about tickets like how many tickets closed, in how much time, who was the most effective performer, etc. This will also help in improving team performance.

Richard
Director en
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

1,0 hace 6 años

Comentarios: We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements. About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.
Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.
As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.

Puntos a favor:

Great looking product Good website Good information

Puntos en contra:

Bad customer service Ridiculous email response times Failure to have a negative feedback process in place Happyfox treat you like your just another sale Undervalue you as a customer Generic responses Impersonal service (When you actually receive it) Mail track is a wonderful tool which enables you to know when someone reads your email. If you are going to read it, respond.

Usuario verificado
Head of customer care en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Customizable to every need

5,0 hace 2 años

Comentarios: The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.

Puntos a favor:

It is so adaptable. We could add fields we needed. We could add branding. Canned responses. It allows for tickets created by phone, email and social media.

Puntos en contra:

It is difficult to set up but the team is very helpful.