¿Qué es Adobe Commerce?

Magento es una solución completa de comercio electrónico para empresas que están listas para sacar provecho de su canal online. Esta solución combina un conjunto de muy buenas características con asistencia de prestigio mundial y flexibilidad prácticamente infinita, pero a una fracción del precio de las plataformas de la competencia.

¿Quién usa Adobe Commerce?

Cualquier empresa en busca de plataformas de comercio electrónico

¿Dónde se puede implementar Adobe Commerce?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Adobe
  • Fundada en 1967
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Brasil, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, portugués

Sobre el proveedor

  • Adobe
  • Fundada en 1967
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Brasil, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, español, francés, inglés, portugués

Imágenes y vídeos de Adobe Commerce

Adobe Commerce Software - 1
Adobe Commerce Software - 2
Adobe Commerce Software - 3
Ver 3 más
Adobe Commerce Software - 1
Adobe Commerce Software - 2
Adobe Commerce Software - 3

Comparar el precio de Adobe Commerce con productos similares

Adobe Commerce

1988,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
29,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
4,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Adobe Commerce

  • API
  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Carro de compra
  • Catalogación/Categorización
  • Catálogo de productos
  • Control de inventario
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cuentas de clientes
  • Decoupled frontends y backends
  • Desarrollo de aplicaciones web/móviles
  • Formas de pago
  • Gestión de SEO
  • Gestión de clientes
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de envíos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Gestión de páginas web
  • Identificación del producto
  • Integración de redes sociales
  • Marketing multicanal
  • Optimización de inventario
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para B2B
  • Para pequeñas empresas
  • Puntos de contacto con el cliente
  • Varias divisas

Alternativas a Adobe Commerce

Solución de comercio electrónico moderna basada en la web, desarrollada para crear entornos de compra más inspiradores y que apelen a las emociones.
Marketing automation software for Etsy sellers. Sellers can automate their listings, create sale events, banners, and more.
Con un diseño para comercios minoristas, Shopify POS reúne tus ventas, inventario, clientes, etc., de tiendas del tipo tradicional y del tipo online.
Impulsa el crecimiento con Sales Cloud 360, una destacada solución de ventas que impulsa la productividad de los representantes en una de las principales plataformas de CRM del mundo.
Sistema de gestión de contenidos de código abierto utilizado por algunos de los sitios web más grandes, como The Economist y la Casa Blanca.
El equipo de MobiCommerce proporciona soluciones de desarrollo de eCommerce a marcas y empresas desde hace más de 15 años. Descubre más sobre All-In-One eCommerce Solution
Open-source headless commerce platform for marketplaces and B2B ecommerce businesses.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
RETISIO is a cloud-native eCommerce platform. Create compelling customer experiences with a powerful set of eCommerce business modules.
EvolutionX Enterprise is a best-in-class B2B eCommerce SaaS that perpetually evolves with your changing business needs.
La solución Headless eCommerce que conecta con toda la experiencia de cliente con una plataforma B2C & B2B Unificada. Descubre más sobre LogiCommerce
Odoo es un conjunto de aplicaciones personalizables de código abierto ideadas para satisfacer todas las necesidades de su empresa. Descubre más sobre Odoo
Intershop Commerce Platform - The End-to-End Digital Commerce Solution.

Opiniones de Adobe Commerce

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
3,6
Atención al cliente
3,9
Funciones
4,3
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
47%
4
38%
3
12%
2
1%
1
1%
Amiel S.
Amiel S.
IT Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tabaco, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Magento 2.0 Review

5 hace 2 años

Comentarios: We are extremely happy about this software. We have developed a fully functional CRM system together with a beautiful website -> no link but you can search Mike's Cigars and check it out yourself.

Puntos a favor:

The biggest, most robust but most importantly Open Source e-commerce software out there. The only limitation is your imagination...

Puntos en contra:

Developer's cost is really high unless you can afford in-house dev team like we do but otherwise, your budget will most likely be blown way before you finish your project.

Lena V.
Owner en EE. UU.
Veterinaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Adobe Commerce is all you need for your online business

5 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Adobe Commerce was a game changer for our online business presence. Having everything I need to build my online shop, merchant services, shopping cart, shipping services, inventory management, and much more, makes running an online business so easy and efficient. Also having the advanced SEO features is very helpful to make sure I’m reaching the maximum number of our target audience. I highly recommend this software for your online business needs.

Puntos a favor:

I like how everything I need is easily accessible through the software, I don’t have to integrate a lot of different things to have a fully functional store.

Puntos en contra:

Sometimes some of the setup can be a bit difficult and the pricing could be more competitive.

Jeff M.
CTO en EE. UU.
Veterinaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Works but Insanely Hard To Customize

3 hace 12 meses

Comentarios: We ultimately have decided to make the decision to move on from Magento Commerce because the hassle in customizing the platform. Our company has specific functional needs when it comes to ecommerce, and we're constantly having to not only implement and upgrade those in Magento, but ultimately upgrade and fix each time Magento comes out with a major release.

Puntos a favor:

Out of the box, Magento promises to deliver on its core promise - to add products to a catalog, sell them online, and ship out effectively.

Puntos en contra:

Our business requires many areas where we need to customize our technology in order to do business more effectively. We tried, many many times, to customize Magento to our specific needs, and the more we went down the rabbit hole the harder it was to not only implement but maintain longterm. Eventually, it becomes pointless to effectively grow when your technology hinders your progress.

Usuario verificado
eCommerce Project Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Bienes de consumo, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best Enterprise Level eCommerce Platform

4 hace 3 años

Comentarios: Magento is incredible if you have the technical team and developers that know how to work with it and make it shine.

Puntos a favor:

Magento has a lot of functionality out of the box to set up and ecommerce store. The UX for M2 is significantly better than it was on M1. You can really narrow down the scope of permissions that your provide to users.

Puntos en contra:

There have been a lot of bugs that have come up that should have been worked out before release. There is a fairly high technical barrier to entry compared to other platforms.

Mark R.
Customer Service Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

A decent e-commerce management software with great customization option

4 hace 11 meses

Comentarios: While I think we are due for an upgrade, we couldn't simply and easily leave Magento since 85% of our business relies on this tool from customer management, inventory, to order management. Should we decide to migrate, it would take a lot of time to dice and splice the functions we built over the years and put it to another system. It's an old and trusty tool.

Puntos a favor:

Magento simply does the work from uploading a catalog, managing inventory, managing customer and subscription information. It has a good feature set which anyone can build upon depending on their needs. It has a great community support and the API works well with other common business tools.

Puntos en contra:

Code clean up isn't as easy as we thought it will be. It may require a dedicated team to handle development and troubleshooting. The interface isn't really built for customer support people.