18 años ayudando a las empresas
a elegir el mejor software

¿Qué es Zuora?

Zuora permite a las empresas lanzar, administrar y transformarse en negocios de suscripción. El paquete de productos de Zuora ha sido diseñado para automatizar la facturación recurrente, los cobros, los presupuestos, el reconocimiento de ingresos y las métricas de suscripción. Zuora reduce la rotación, automatiza la facturación y hace crecer los negocios de suscripción.

¿Quién usa Zuora?

Más de 1000 empresas confían en Zuora para impulsar su negocio de suscripción.

¿Tienes dudas sobre Zuora? Compara con una alternativa popular

Zuora

Zuora

3,9 (52)
1,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
57
4
3,5 (52)
3,5 (52)
3,6 (52)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
299,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
66
50
4,2 (93)
4,0 (93)
3,9 (93)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Zuora

Chargebee
Funcionalidades más valoradas
Facturación recurrente y suscripciones
Procesamiento de pagos
Seguridad de datos
Maxio
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Facturación recurrente y suscripciones
Gestión de demandas de pago
Stax Bill
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Facturación
Procesamiento de pagos
SubscriptionFlow
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Pagos en línea
Procesamiento de pagos
Sage Intacct
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Contabilidad
Declaración de ganancias/pérdidas
Odoo
Funcionalidades más valoradas
Integración contable
Optimización de inventario
Seguimiento de progreso de tareas
Recurly
Funcionalidades más valoradas
Historial de facturas
Pagos en línea
Procesamiento de pagos
Expedite Commerce
Funcionalidades más valoradas
Configurador de productos
Cálculos de precios y costes
Presupuestos y estimaciones
EQUP
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos

Opiniones de Zuora

Evaluación media

General
3,9
Facilidad de uso
3,5
Atención al cliente
3,6
Funcionalidades
3,9
Relación calidad-precio
3,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
23%
4
52%
3
17%
2
6%
1
2%
Jared
Jared
Executive Director
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great SaaS Billing System

4,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Jared
Jared
Customer Success Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

Great SaaS Billing System

4,0 hace 6 años

Comentarios: Overall, we've enjoyed our transition to Zuora and it's saved our billing team so much time.

Puntos a favor:

Zuora is a great customizable billing system our SaaS company has used efficiently. It has powerful integrations with Salesforce and our other apps so all of our data is integrated together.

Puntos en contra:

There seem to be many work-arounds we've had to create for scenarios we would expect to be fairly straightforward, such as prorations.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la opinión

Alternativas consideradas previamente:

Zuora- a must try accounting tool for any mid-cap organization

4,0 hace 7 meses

Comentarios: Overall its a good and professional accounting tool for small-mid cap organization

Puntos a favor:

a. Excellent and simple layout without any jazzy/ unnecessary application on the dashboard b. Well designed subcategories for billing, accounting payments which make the operation flow smooth c. Very secure and safe tool, offer single sign in option

Puntos en contra:

1. Automation of the reports or dashboard is a big miss 2. No effective AI in inbuilt to reduce the manual work 3. Integration with other tools like payment gateway sometimes gets broken

Philip
Director Revenue Accountingand Operations en India
Software informático, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

I do not want to buy or put my money in Zuora

1,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Not an agile solution for dynamic needs, potential service disruptions during upgrades, challenging to administer the applications, does not prioritize what customers need and innovates something that is not required by customers, rigidity in features, extremely high cost of ownership, implementation cycle is minimum 1 year, buggy applications, requiring data fixes almost every day, the acquired products are terrible which are build for consultancy and not built as products, poor documentation and requires enormous time in training, particularly Leeyo Revpro, Revenue

Puntos a favor:

Nothing, none, Nothing, none,Nothing, none, the acquired products by Zuora are extremely terrible, particularly Leeyo Revenue, Revpro

Puntos en contra:

Not an agile solution for dynamic needs, potential service disruptions during upgrades, challenging to administer the applications, does not prioritize what customers need and innovates something that is not required by customers, rigidity in features, extremely high cost of ownership, implementation cycle is minimum 1 year, buggy applications, requiring data fixes almost every day, the acquired products are terrible which are build for consultancy and not built as products, poor documentation and requires enormous time in training, particularly Leeyo Revpro, Revenue

Roman
IT Audit Senior Manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la opinión

User friendly billing solution for mid-size market

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall Zuora is a user friendly, reliable app. With its interfacing/API extensive options, it provides a solid SAAS solution for billing needs of mid-size companies.

Puntos a favor:

Customizable, provides ability to connect to other 3rd party enterprise applications, high availability with multiple geographical locations for its servers.

Puntos en contra:

Doesn't provide an ability to query its data servers, which creates excessive reliability on Zuora reporting functions. Reports are good, however creating custom queries on all enterprise data within Zuora could provide more options to use that data.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la opinión

Zoura a great billing system

5,0 hace 7 meses

Comentarios: So far liking it as it gets the work done

Puntos a favor:

It is a traditional billing system, but it is still a very clear, user-friendly UI, with easy creation of invoices. The Zuora team also provides outstanding technical and customer support throughout.

Puntos en contra:

To be honest, there is nothing to dislike about Zuora. However, I would still suggest having more flexibility for users to make customizations.