15 años ayudando a las empresas españolas
a elegir el mejor software

¿Qué es Stova?

Al servicio de planificadores de eventos y reuniones con 10 mil registros hasta empresas de gran escala con más de 200 mil registros, etouches es el software líder de gestión de eventos impulsados en datos. La plataforma inteligente de reuniones y eventos ha asistido a más de 25 000 profesionales de eventos en la automatización de sus eventos, la participación de los asistentes y la entrega de un ROI impulsado por datos. etouches ofrece herramientas para el registro, creación de sitios web, marketing de eventos, logística, contratación, aplicación móvil, vestibles, formación de redes, analíticas y más.

¿Quién usa Stova?

Cualquier planificador de eventos/profesional de marketing que maneje pequeñas reuniones de personal hasta conferencias de más de 100 000 personas.

Stova Software - 1
Stova Software - 2
Stova Software - 3
Stova Software - 4
Stova Software - 5

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Stova

Stova

4,3 (81)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
128
24
4,1 (81)
3,8 (81)
4,5 (81)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
660,00 US$
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
103
11
4,1 (926)
4,1 (926)
4,5 (926)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Stova

Cvent Event Management
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inscripción
Gestión de participantes
Inscripción en línea
CCH Tagetik
Funcionalidades más valoradas
Balance contable y cuadro de resultados
Declaración de ganancias/pérdidas
Presupuestos/previsiones
EventsWallet
Funcionalidades más valoradas
Gestión de calendario
Grabación de la sesión
Multistreaming
Eventbrite
Funcionalidades más valoradas
Inscripción en línea
Programación de eventos
Reserva de entradas
Onlive
Funcionalidades más valoradas
Creación de marca personalizable
Gestión de participantes
Grabación
Eventzilla
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inscripción
Gestión de participantes
Inscripción en línea
Whova
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Actualizaciones en tiempo real
Gestión de participantes
Accelevents
Funcionalidades más valoradas
Gestión de inscripción
Gestión de participantes
Inscripción en línea
EventTitans
Funcionalidades más valoradas
Gestión de participantes
Procesamiento de pagos
Programación de eventos

Opiniones de Stova

Evaluación media

General
4,3
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
3,8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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José Ángel
José Ángel
Analista de Control y Pruebas TI en República Dominicana
Usuario de Linkedin verificado
Importación y exportación, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Interesante Producto

4,0 hace 3 años

Puntos a favor:

La facilidad para instalar e implementar y su interfaz gráfica.

Puntos en contra:

A veces suele fallar la conexión y la calidad en las reuniones.

Corrina
Senior Associate Planner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

We use Aventri for multiple clients

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

We use Aventri for annual conference registration for a number of our clients and it is so intuitive and easy to use. Plus, anytime I have a question, customer service has been so easy to work with. The reporting is great and I think this is an awesome product for conference registration.

Puntos en contra:

There really isn't anything that I completely dislike. If you allow registrations from the same email address, there isn't a way to alert someone that they are already registered. Which is the only thing that I didn't like about it.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Veterinaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas previamente:

It’s very good but not quite great

4,0 hace 11 meses

Comentarios: Quite an expensive way to gather registrations and unless the registration is particularly complex (eg, multi module and has accommodation or travel) then other cheaper options are available readily

Puntos a favor:

Registration pages can be set up pretty quickly for basic events. Does the job of getting someone signed and up info can be sent easy to let them know

Puntos en contra:

Originally as Aventri and now joint with meetings play to make Stova, and since customer support hasn’t been fantastic and not sure of the direction it’s going in.

Rachael
Director, Association Project Management en EE. UU.
Edición, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Consider Your Options! CVENT & Salesforce Are Much More Reliable & Trustworthy!

1,0 hace 4 años

Comentarios: Aventri software itself is easy to use for the most part, with the exception mentioned above regarding the text content. Our overall experience has not been the greatest - the amounts of threats that they make for billing less than 60 days from receiving the bill is unprofessional and for sure created a bad taste. I highly recommend looking into a different and more reliable resource if you are sourcing registration portals, top 2 would be CVENT and Salesforce which are also more user friendly and customizable. Etouches generally has many changes over the course of the years as well so if you do choose this solution be sure that you can easily adapt to new layouts often.

Puntos a favor:

The software itself is easy to use and is pretty much user friendly

Puntos en contra:

When trying to edit pages the text formatting is always all different and you have to redo the formatting constantly. You can literally hit the return key and the next line of text is a different size, different font, spacing is off, it is not simple and easy. Even when you try to reformat by clearing all formatting and starting over it still is not consistent. Customer service in terms of billing is just unacceptable, we have been a loyal customer since 2015, we received a notification that our account was in risk of being suspended, so I was able to escalate internally to get the payment issue settled. Within less than 24 hours of being told we were in "risk" after spending 3 hours creating a full registration page without warning our account was suspended and all of the work was lost. This is truly the most unprofessional experience I have ever had and we will be looking into a different technology moving forward including CVENT, Eventbrite, or Salesforce which all have much better reviews.

Clayton
Associate Digital Marketing Specialist en EE. UU.
Dispositivos médicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Very good customer support

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Good customer support very rarely get sent to hold when I call in. Staff is friendly and if they cannot solve the issue for me immediately, they follow up regularly to inform me where my ticket is in the process. Aventri has so many features that we have yet to utilize. The previous software ran out of features that we needed where as Aventri seems to keep adding more to the portfolio before we even realize its something we need. They are constantly upgrading and improving. Our customer success team is very friendly and engaging and often follows up on our support tickets.

Puntos en contra:

The reporting system is complex. It would be pretty much impossible to maneuver successfully without dedicated support.