Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems CRM

¿Qué es Really Simple Systems CRM?

Really Simple Systems CRM te ayuda a trabajar de manera más inteligente, administrando y rastreando a tus clientes potenciales y clientes de ventas, para que puedas continuar con el crecimiento de tu negocio. Diseñado para organizaciones pequeñas y medianas, este CRM compatible con RGPD es fácil de configurar y fácil de usar. Con ventas, marketing y servicio y asistencia incorporada tendrás todos tus datos en un solo lugar, lo que permitirá la colaboración del equipo, mejores relaciones y el crecimiento de las ventas.

¿Quién usa Really Simple Systems CRM?

Organizaciones B2B pequeñas y medianas

Vídeo de Really Simple Systems CRM
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Really Simple Systems CRM

4,4 (423)
Really Simple Systems CRM
No disponible en tu país
18,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
139
26
4,4 (423)
4,5 (423)
4,6 (423)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
15,00 US$
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
127
85
4,5 (2.676)
4,4 (2.676)
4,5 (2.676)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Really Simple Systems CRM

Patrocinado
Freshdesk es un software de servicio al cliente fácil de usar que ayuda a más de 40 000 empresas en todo el mundo a crear muy buenas experiencias para los clientes. Descubre más sobre Freshdesk
HubSpot CRM es el CRM 100 % gratuito, flexible e intuitivo que encantará a tu equipo de ventas. Descubre más sobre HubSpot CRM
HubSpot es un sistema de marketing de atracción en Internet que ayuda a las empresas a encontrarse en línea y generar más clientes potenciales. Descubre más sobre HubSpot Marketing Hub
NetSuite es un sistema ERP en la nube que ofrece visibilidad y control para tomar decisiones estrategícas y favorecer el crecimiento de su negocio con total confianza. Descubre más sobre NetSuite
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monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Pipedrive es una herramienta de software de CRM fácil de implementar que te ayuda a concentrarte en las actividades que impulsan el cierre de tratos. Descubre más sobre Pipedrive
Salesflare es un CRM inteligente para pequeñas y medianas empresas B2B que desean vender más con menos trabajo. Descubre más sobre Salesflare
Soffront ofrece un galardonado CRM integrado que abarca marketing, ventas y servicio.
La forma sin papel de planificar, gestionar, programar y hacer un seguimiento de tu fuerza de trabajo móvil.
Solución de gestión empresarial integrada que automatiza los procesos financieros, de relaciones con los clientes y de la cadena de suministro.
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Impulsa el crecimiento con Sales Cloud 360, una destacada solución de ventas que impulsa la productividad de los representantes en una de las principales plataformas de CRM del mundo.
Establece relaciones duraderas con los clientes gracias al marketing digital con prioridad para los datos.
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Automatiza el contenido y el marketing social, el fraccionamiento, la segmentación y la gestión de clientes potenciales con la solución de marketing en la nube de Oracle.
Act! incluye gestión dinámica de ventas y una potente automatización de marketing. Es el paquete definitivo de herramientas para pymes.
Software de gestión de relaciones con los clientes con help desk y gestión de proyectos.

Opiniones de Really Simple Systems CRM

Evaluación media

General
4,4
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
53%
4
38%
3
7%
2
1%
1
0%
Chris
Chris
Consultant en RU
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Cost effective CRM for small business

5,0 hace 4 años

Comentarios: We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Puntos a favor:

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP. They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years. Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require. The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes. The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective. The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record. The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required. Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Puntos en contra:

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Respuesta de Really Simple Systems

hace 4 años

Thanks for the review Chris! FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear. Regards

Angela
MArketing en RU
Ingeniería civil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Perfect for your business

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Really happy, does exactly what we need with no fuss or problems. information is available instantly

Puntos a favor:

Its simple, easy, does what it says of the tin. My favourite part of the software is the ability to adapt the CRM system so that this is specific to our requirements and line of works. throughout the whole software you can change the options so that it is specific to our business needs this is the most attractive feature of RSS. i also like that you can link accounts and save documents to the accounts as well

Puntos en contra:

i dont really have many cons to report,

Will
Managing Director en RU
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Poor customer support and calendar sync, which we rely on heavily just turned off without notice.

1,0 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

Cheap. Initially it gave us a good intorductoin to CRM but now realise there are better products out there e.g. Zoho one or MS Dynamics.

Puntos en contra:

Calandar sync turned off. Keep getting glitches, Can't log onto two systems on one web browser etc

Respuesta de Really Simple Systems

hace 2 semanas

Hi Will, Thank you for your review. We are sorry to hear that you have had trouble with our MailSync feature and are unable to login to two systems at the same time. Our team are always available to help with any issues you find, so please do get in touch with ask@reallysimplesystems.com and they will be happy to help.

Paul
Director en RU
Envases y contenedores, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Using Really Simple Systems CRM

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

The system is easy to use with plenty of help and education offered if needed.The onscreen look is easy on the eye, clear & concise

Puntos en contra:

The biggest drawback is the lack of a merge mail feature to enable data to be inserted into a 'live' document for mailing letters etc.To form groups of contacts is cumbersome through the report system

Alexandra
Managing Director en RU
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good be incredible if I had the time!

4,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring it to what we need so we are not using it in the right way

Puntos a favor:

I love the company ethos and team - we have enjoyed their organized events. It is well thoughout and could be an incredible tool in our business if we had the time to customize it!

Puntos en contra:

I would like better integration with 3 party apps, i would like a paid for service that can customize our site to make it more tailored to us and i would like more customization in general