Booker

¿Quién usa Booker?

Salones que buscan administrar y hacer crecer su negocio utilizando esta plataforma simple de usar, pero poderosa, basada en la nube.

¿Qué es Booker?

El software de vanguardia para salones de belleza de Booker te ayuda a administrar y hacer crecer tu salón mediante una plataforma todo en uno que comprende que prefieres concentrarte en los clientes en lugar de en las tareas administrativas. Administra tus reservas online, punto de venta, membresía y programas de fidelización mientras atraes nuevos clientes y te aseguras de que regresen. Accede a tu negocio de salón de belleza en cualquier momento y lugar, todo con el software seguro, rentable y basado en la nube de Booker.

Información sobre Booker

Mindbody

http://www.mindbodyonline.com

Fundada en 2000

Booker Software - 1
Booker Software - 2
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Booker Software - 4
Booker Software - 5
Vídeo de Booker
Booker Software - 1 - miniatura
Booker Software - 2 - miniatura
Booker Software - 3 - miniatura
Booker Software - 4 - miniatura
Booker Software - 5 - miniatura

Compara Booker con productos similares

Precio inicial

129,00 US$/mes
25,00 US$/mes
59,00 US$/mes
129,00 US$/mes

Versión gratuita

Versión gratuita No
Versión gratuita
Versión gratuita No
Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis No
Prueba gratis No

Booker: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En vivo online
  • Webinars
  • Documentación
  • Vídeos

Funcionalidades de Booker

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Campos personalizables
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Formularios personalizables
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de reservas
  • Historial de cliente
  • Indicador de disponibilidad
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la asistencia
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Herramientas de planificación

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Asistencia al cliente
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  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de citas
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tasas
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Historial de cliente
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
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  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
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  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de eventos
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  • Reserva de actividades
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva de terceros
  • Reserva en línea
  • Reservas de grupo
  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Valoraciones y reseñas
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas

Lista completa de Sistemas de reservas

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  • Gestión de calendarios
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  • Gestión de correo electrónico
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  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la formación
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  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión financiera
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  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Modelos personalizables
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  • Portal de clientes
  • Presupuestos y estimaciones
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  • Programación de tareas
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  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Software de gestión empresarial

  • API
  • Actualizaciones en tiempo real
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  • Gestión de empleados
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  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
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Lista completa de Software de punto de venta para minoristas

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Lista completa de Software para balnearios medicinales

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Lista completa de Software para centros de masaje

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Lista completa de Software para peluquería

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  • Creación de informes y estadísticas
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Lista completa de Software para planificación de personal

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  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
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Lista completa de Software para punto de venta

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Lista completa de Software para spa

Alternativas a Booker

Más alternativas a Booker

Opiniones de Booker

Todas las opiniones

Calificación general

4,1/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,2
Atención al cliente 4,1
Funcionalidades 4
Relación calidad-precio 3,9

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Tonya H.
Practice Manager
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2019

"Booker is a very useful tool in our Spa"

Comentarios: Very pleased. We've been using it since day 1 in our Spa -6 years. Like I said before, really like the add-ons of [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for Marketing; and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], for never missing a call.

Ventajas: You can be very thorough in booking your appointments. Especially like the details tab where you can add notes for each client & can even scan pages into their account. Can easily see their appointments & past orders.
We like the add ons to the software, as well - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Desventajas: Sometimes, when you make a mistake, it's hard to back out of it, especially with payments. You just have to force other transactions to make the outcome that you needed in the first place.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/12/2019
Celeste W.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019

"Just switched BACK to Booker from another booking software"

Comentarios: We have been using Booker in my business for years and earlier this year we were convinced by another booking service (the big name in our industry) to switch over. It was one of the worst decisions we have made. After 4 months of giving it our best try and much frustration over the new booking system's lack of features, unhelpful reporting options and staff frustrations, we switched back to Booker and THAT was one of the best decisions we made. Booker is the BEST platform for service based booking and the back end reporting of that kind of business. I do wish their customer service was as good as the other one we tried but it is not nearly as responsive. We are happy to be back though!!

Ventajas: Ease of scheduling, quick to learn/intuitive platform, broad range of reporting options.

Desventajas: The customer support could be faster and more helpful. The client end of scheduling could be easier for the client.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019
Efraín D.
Partner/Operations Manager
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2017

"Booker is not what it use to be"

Comentarios: So after 4 years of being loyal Booker customers/users and thousands of dollars paid for their lackluster service, we have decided to jump ship and started looking for a more reliable & less restrictive online booking software. We have had our complaints about Booker since day one because of how it is very restrictive on what our spa system administrators are allowed to do. We have always gotten the usual "oh you can not do that because we want to advice our clients on best business practices." Then we will counter by asking the Booker rep if they realized that the actual management team on site at the spa would know what's best for our day to day operations? Which we they always point us to their make recommendations page or they would claim to submit it to their development team, which neither ever received any follow up. So after many attempts to get them to make their system more intuituve and flexible for our day to day operations, we quite frankly gave up and just dealt with the system. And now we have their system performance take a rapid decline, which started well over a year ago. We even purchased new computer systems and increase our internet speeds in hopes of speeding up the system but nope, that didn't help what so ever. Their customer service has also gone to poop, the reps use to be somewhat knowledgeable on how to use Booker and nice. Now they don't seem to care about your issues and pretty much do not accept any responsibility or accountability on behalf of Booker on how the system performance has gone to poop, right along their customer service. Just last night when I inform a rep that we our fed up with the system performance and the numerous temporary "work arounds", that we have no choice but to start looking for another service. They replied with "sorry to hear that, let us know what we can do to help with the transition." Really!?! That was the cherry on top. Booker has failed to realize that we are their loyal paying customers and their poor performance is being transferred on to our loyal paying customers which we will not accept because we do value our loyal customers. So some words of advice to Booker on best business practices, don't screw your customers.

Ventajas: Lots of features

Desventajas: Not intuituve or flexible enough for day to day operations.
Too many restrictions on in house system administrators.
System performance is not good at all.

Respuesta de proveedores

por Booker el 4/5/2017

Efrain -
We're sad to hear you're leaving Booker and have been unhappy with the platform. If you're up for it, we'd love more information on which features you find restrictive and how we can address that feedback.

Thank you for using Booker for this time. We appreciate your business.

Best,
- The Booker Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2017
Michael C.
Vice President
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019

"Using it for our Med Spa"

Comentarios: Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Ventajas: Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Desventajas: We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need. Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019
Ashely S.
Recruiter
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2018

"Book It!"

Ventajas: Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Desventajas: The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

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  • Publicado el 11/10/2018