¿Quién usa Booker?

Salones que buscan administrar y hacer crecer su negocio utilizando esta plataforma simple de usar, pero poderosa, basada en la nube.

¿Qué es Booker?

El software de vanguardia para salones de belleza de Booker te ayuda a administrar y hacer crecer tu salón mediante una plataforma todo en uno que comprende que prefieres concentrarte en los clientes en lugar de en las tareas administrativas. Administra tus reservas online, punto de venta, membresía y programas de fidelización mientras atraes nuevos clientes y te aseguras de que regresen. Accede a tu negocio de salón de belleza en cualquier momento y lugar, todo con el software seguro, rentable y basado en la nube de Booker.

Información sobre Booker

Booker

http://www.booker.com/

Fundada en 2007

Resumen de precios de Booker

Booker no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de Booker está disponible a partir de 129,00 US$/mes.

Precio inicial

129,00 US$/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Booker

Herramientas de planificación
Alertas y notificaciones
Gestión de reserva de habitaciones
Planificación de instalaciones
Planificación de personal
Programación a tiempo real
Programación automatizada
Programación de citas
Programación de cursos
Programación de grupos
Programación de recursos
Varias ubicaciones
CRM
Compras
Facturación
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de la formación
Gestión de marketing
Gestión de pedidos
Gestión de proveedores
Gestión de proyectos
Gestión financiera
Métricas de rendimiento
Programación
Seguimiento horas/gastos
Citas recurrentes
Gestión de alquiler de cabinas
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de nóminas
Perfiles de clientes
Programa de fidelización
Punto de venta (POS)
Varias ubicaciones
Firma electrónica
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de ingresos
Gestión de tarjetas de regalo
Integración de comercio electrónico
Lectura de códigos de barras
Perfil de cuenta de cliente
Programa de fidelización
Punto de venta (POS) al por menor
Punto de venta para restaurantes
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Citas recurrentes
Gestión de reserva de habitaciones
Pagos en línea
Programación automatizada
Programación de grupos
Recordatorios de citas
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Varias ubicaciones
Conforme con HIPAA
Fotos antes y después
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Gestión de tarjetas de regalo
Paquetes de tratamientos
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de listas de espera
Gestión de nóminas
Marketing por correo electrónico
Perfiles de clientes
Programa de fidelización
Programación de citas
Punto de venta (POS)
Recordatorios de citas
Facturación
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de clínicas
Gestión de empleados
Gestión de tarjetas de regalo
Marketing por correo electrónico
Notas SOAP
Punto de venta (POS)
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Cambio de turnos
Creación de informes/análisis
Distribución de programas
Gestión de nóminas
Gestión de recursos
Mensajería
Programación automatizada
Seguimiento de tiempo en línea
Gestión de citas
Gestión de clientes
Gestión de inventarios
Nóminas y comisiones
Planificación de personal
Programa de fidelización
Punto de venta (POS)

Opiniones de Booker

Mostrando 5 de 906 opiniones

General
4,1/5
Facilidad de uso
4,2/5
Atención al cliente
4,1/5
Funcionalidades
4/5
Relación calidad-precio
4/5
Ashely S.
Recruiter
Servicios para el consumidor, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2018

"Book It!"

Puntos a favor: Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Contras: The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2018
Michael C.
Vice President
Práctica médica, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019

"Using it for our Med Spa"

Comentarios: Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Puntos a favor: Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Contras: We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need. Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019
Kathleen S.
spa director
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 5/5/2020

"Booker review"

Comentarios: I used booker for years and thought it was a great product and easy to use but then the jacked the price up so much I had to switch to another software

Puntos a favor: This software was great until they jacked the price up to double. It forced me to seek another software

Contras: They never should have sold to Mind body

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 5/5/2020
Efraín D.
Partner/Operations Manager
Salud, bienestar y deporte, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2017

"Booker is not what it use to be"

Comentarios: So after 4 years of being loyal Booker customers/users and thousands of dollars paid for their lackluster service, we have decided to jump ship and started looking for a more reliable & less restrictive online booking software. We have had our complaints about Booker since day one because of how it is very restrictive on what our spa system administrators are allowed to do. We have always gotten the usual "oh you can not do that because we want to advice our clients on best business practices." Then we will counter by asking the Booker rep if they realized that the actual management team on site at the spa would know what's best for our day to day operations? Which we they always point us to their make recommendations page or they would claim to submit it to their development team, which neither ever received any follow up. So after many attempts to get them to make their system more intuituve and flexible for our day to day operations, we quite frankly gave up and just dealt with the system. And now we have their system performance take a rapid decline, which started well over a year ago. We even purchased new computer systems and increase our internet speeds in hopes of speeding up the system but nope, that didn't help what so ever. Their customer service has also gone to poop, the reps use to be somewhat knowledgeable on how to use Booker and nice. Now they don't seem to care about your issues and pretty much do not accept any responsibility or accountability on behalf of Booker on how the system performance has gone to poop, right along their customer service. Just last night when I inform a rep that we our fed up with the system performance and the numerous temporary "work arounds", that we have no choice but to start looking for another service. They replied with "sorry to hear that, let us know what we can do to help with the transition." Really!?! That was the cherry on top. Booker has failed to realize that we are their loyal paying customers and their poor performance is being transferred on to our loyal paying customers which we will not accept because we do value our loyal customers. So some words of advice to Booker on best business practices, don't screw your customers.

Puntos a favor: Lots of features

Contras: Not intuituve or flexible enough for day to day operations.
Too many restrictions on in house system administrators.
System performance is not good at all.

Respuesta de proveedores

por Booker el 4/5/2017

Efrain -
We're sad to hear you're leaving Booker and have been unhappy with the platform. If you're up for it, we'd love more information on which features you find restrictive and how we can address that feedback.

Thank you for using Booker for this time. We appreciate your business.

Best,
- The Booker Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2017
Usuario verificado
Stylist
Productos cosméticos, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/3/2020

"Great for tracking appointments "

Comentarios: Overall I like the ease of using booker with my job.

Puntos a favor: My company uses this software to track appointments and for employees to clock in and out and view appointments. It is one of the better softwares I’ve used for this.

Contras: The app doesn’t work very well with company logins which is kind of inconvenient for the employees having to use the browser to clock in

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/3/2020