¿Qué es InfoFlo?

Los desarrolladores piensan que el software debe ser un costo único. InfoFlo incluye actualizaciones GRATUITAS de por vida, sin cargos mensuales, ¡y tiene un costo ÚNICO por usuario de 99 dólares!

¡InfoFlo es un CRM fácil de usar que es perfecto para gestionar las relaciones con los clientes e incluye la sincronización de Outlook más sólida del mercado! Es una solución totalmente integrada de contacto, relaciones, correo electrónico, calendario, documentos, ventas, gestión de tareas y VoIP. Incluye un Quick Books, Outlook y Google Sync.

¿Quién usa InfoFlo?

El software está dirigido a cualquier empresa, ya que el sistema de CRM se puede personalizar fácilmente para cualquier sector.

¿Dónde se puede implementar InfoFlo?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (local), Linux (local), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • InfoFlo Solutions
  • Ubicado en Toronto, Canadá
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 7

Idiomas

alemán, danés, español, francés, húngaro y otros 5

Sobre el proveedor

  • InfoFlo Solutions
  • Ubicado en Toronto, Canadá
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 7

Idiomas

alemán, danés, español, francés, húngaro y otros 5

Imágenes y vídeos de InfoFlo

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14,90 US$/mes
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25,00 US$/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de InfoFlo

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Archivo y conservación
  • Automatización de marketing
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Conexiones SIP
  • Conexión VoIP
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes/análisis
  • De texto a voz
  • Distribución automática de llamadas
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Extensiones virtuales
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas/sondeos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Grabación
  • Grabación a demanda
  • Grabación de llamadas
  • Grabación programada
  • Grupos de llamada
  • Identificador de llamadas
  • Importación y exportación de datos
  • Integración de redes sociales
  • Integración de telefonía informática
  • Marcador automático
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensaje de voz
  • Notas de caso
  • Panel de actividades
  • Perfiles de llamadas
  • Personalización de la voz
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación de citas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Segmentación
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento del tiempo
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Supervisión de llamadas
  • Transferencia de archivos
  • Varios scripts

Alternativas a InfoFlo

Impulsa el crecimiento con Sales Cloud 360, una destacada solución de ventas que impulsa la productividad de los representantes en una de las principales plataformas de CRM del mundo.
Une a los miembros de tu equipo utilizando la herramienta de chat grupal que permite compartir archivos, reuniones en línea y llamadas.
Software de gestión de relaciones con los clientes con help desk y gestión de proyectos.
Solución de gama alta, diseñada para la colaboración efectiva, la comunicación, las redes sociales y el flujo de trabajo y la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
CloudTalk es un sistema telefónico basado en la nube para equipos de asistencia y ventas. Hace que llamar sea fácil y divertido. Obtén tu prueba gratis hoy mismo. Descubre más sobre CloudTalk
Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500. Descubre más sobre Agile CRM
PureCloud hace que la relación con los clientes sea simple. Conecta el teléfono, el correo electrónico y el chat a través de una herramienta para mejorar la participación del cliente. Descubre más sobre Genesys Cloud CX
Un CCaaS (centro de contacto como servicio, por sus siglas en inglés) de pago por uso basado en web que ofrece todo lo que necesitas para ofrecer una experiencia de 360 grados a tus clientes.
Office24by7 CRM best for small and medium sized businesses to large enterprises to organize sales, marketing and communication better.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
3CX es un sistema PBX IP de estándares abiertos que incluye videoconferencia, chat en vivo y aplicaciones móviles. Adecuado para empresas de cualquier tamaño y sector. Descubre más sobre 3CX
Una plataforma todo en uno de telecomunicaciones y CRM que ofrece una solución omnicanal para optimizar la comunicación y planificación de ventas y operaciones en cualquier negocio.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.

Opiniones de InfoFlo

Evaluación media

General
4,5 (89)
Facilidad de uso
4,4 (89)
Atención al cliente
4,3 (89)
Funciones
4,4 (89)
Relación calidad-precio
4,6 (89)

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
61%
4
30%
3
7%
1
2%
Jeremy K.
Jeremy K.
Legal Assistant en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

InfoFlo offers a simple and straightforward approach to all the necessary basics of CRM!

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

While we are brand new to working with the software, I appreciate the fact that you can very easily tailor the experience to your own needs. Without a doubt, after many months of trialing a plethora of CRM software, I have found that InfoFlo is the best option for a permanent (non-subscription-based), relatively inexpensive non-cloud-based experience, that offers a simple and straightforward means to organize and track legal cases. Their sales and support staff go above and beyond to help you in the decision-making process, and offer a great trial experience so that you know exactly what you are getting into. They make suggestions for what add-ons will best suit your needs and demonstrate the many ways you can customize the software to fit your practice. I have to give a special shout-out to Shai for making this one of the most pleasant purchases ever--he goes out of the way to provide you with a personal and informed experience. The fact that you can start with the basics and add on more functionality as you grow is also a truly wonderful feature. Room for expansion and free updates makes this software that will grow with your firm. If you need a product that will help your team stay organized without breaking the bank, you owe it to yourself to try InfoFlo.

Puntos en contra:

To some, the fact that InfoFlo is very simple and focused on basic tasks may be a turn-off. For our firm, however, this is precisely the reason we chose it. In the words of my supervisor, "we were only using 100 square feet of a 10,000 square foot mansion" with our previous CRM. It was costly and offered much more than we truly needed. InfoFlo offers just what we need for an affordable one-time fee.

Kristen B.
Vice President, Client Relations en EE. UU.
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Perfect for tracking communication with clients

5,0 hace 3 años

Comentarios: Infoflo solved our problem of being dragged down by an outdated CRM that wasn't really customized to our industry and products. We love the ease and functionality of the layout. Love that our phones are hosted through the same company and connected to Infoflo - we get the same great customer service if we need help with either. It has been a very successful transition to Infoflo and recommend for small and large businesses.

Puntos a favor:

I love the ease of use and functionality of Infoflo. We needed a CRM that could track our communication with clients, including phones, emails, and appointments. Infoflo gives us that! Everyone in the office uses this daily, its has helped production and internal communication on all clients we serve.

Puntos en contra:

That we didn't know about Infoflo sooner! We probably only used 10% of a complex CRM prior to Infoflo and it was never easy or intuitive to use. With Infoflo, its much easier to train new employees on the software, keep up with processes we have put in place within Infoflo, and incorporate customer service follow up into our daily schedules.

Lianne B.
Lianne B.
Business Partner en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

I like the fact that infoflo is a one time cost and that the data is saved on my computer

3,0 hace 4 años

Comentarios: I think it will serve our needs well, but still learning and figuring things out.

Puntos a favor:

I like most the platform design which seems a lot easier to navigate and retrive all the important information about a specific client, in a few easy flowing clicks. I like the fact that other modules could be added, as it allows much flexibility to tailor the CRM to your specific needs, at your own pace and with the ability to add users as your team grows. For example, as we are 2 users, and as we are getting familiar with the environment and how to use the software, we can explore other add-ons to see which ones are best suited for our purpose.

Puntos en contra:

2 things I like least about this software: 1 - Figure it out for yourself, and 2 - poorly structured training, especially when paying steep price - with US exchange rate to boot: I will begin with #1 - You have to pretty much be able to figure things out for yourself: there is no user manual, after the initial installation, you are on your own and must figure things out. While you do have access to the online "Knowledge Base" (KB) there isn't one place/index where you could troubleshoot. During the first month of use, I ended up calling Carmel Vision for support and a technician was kind enough to assist me in resolving the issue at no additional cost. From the start, you are told that any time a technician has to connect remotely to your computer, you will be charged by the hour. I learned after the fact that you could also open a support ticket and wait for a technician to reply...but nobody explained how to use this type of support, so I learned not to expect a phone call but rather must keep checking the support ticket for an online response/link that suggests troubleshooting options. If that doesn't solve your issue, you keep using the support ticket. This could take a few hours to several days to resolve. 2 - as for the training Shai was helpful in demonstrating the software, however a structured training outline (similar to a lesson plan that outlines what you will learn, shows you step by step) especially to help train new users, or those who are not as tech savy.

Respuesta de Carmel Vision

hace 4 años

Thank you for your review Lianne. Our company prides itself on offering the best support on the market. We offer two free methods of support even though our product is a one time cost for life with free upgrades! )- Online knowledge base and our online support ticketing portal. Our online ticketing support provides at the very minimum a same day response time and typically within hours. We also understand that sometimes customers require more in depth over the phone support which we also offer at a very reasonable hourly rate. We are working hard on updating our online tutorial videos to make them even more in depth as well as our knowledge base. Thanks for all the feedback.

Yvonne B.
Owner en Canadá
Servicios financieros, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Fantastic Product shame about the price

5,0 hace 3 meses

Comentarios: All my CRM issues go away with this product and I like that it's not a subscription but paying for all you need in one go is a a hard hit to take.

Puntos a favor:

Honestly an excellent product all around

Puntos en contra:

Integration was so easy and fast nothing but praise for that but pricing is a bit of a bait and switch after a trail that includes everything comes the reality were the basic product while affordable doesn't do much and the add on really add up fast.

Thom R.
Owner en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Onboarding to InfoFlo

5,0 hace 5 meses

Comentarios: I've only been using it for very little time so I'm spending much time in the "Academy" . Learning the product is exciting knowing what I will be able to do.

Puntos a favor:

The user interface is clear, segmented in to understandable sections for easy quick workflow. That is integrates with Outlook is a plus. I find InfoFlo 'feature rich' loaded with useful tools and obviously produced from people who know what a CRM requires.

Puntos en contra:

Haven't found anything so far! I'll let you know if something crops up...