¿Quién usa Chrome River Expense?

Más de 500 organizaciones líderes en todo el mundo eligen Chrome River para su gestión global de viajes, gastos y facturación. Los clientes incluyen empresas medianas y grandes de rápido crecimiento.

¿Qué es Chrome River Expense?

Chrome River permite el flujo de negocios para algunas de las organizaciones mundiales más grandes y respetadas. Las soluciones de automatización de facturación de proveedores y de creación de informes de gastos basadas en la nube y altamente configurables proporcionan una interfaz de usuario elegante e intuitiva, que ofrece la misma experiencia de alta calidad en un smartphone, tablet o laptop. Los productos SaaS ofrecen un motor de reglas de negocios de clase mundial y una infraestructura de tecnología que le encanta a todos los CFO, AP, gerentes de viajes y viajeros de negocios.

Información sobre Chrome River Expense

Chrome River Technologies

http://www.chromeriver.com

Fundada en 2007

Resumen de precios de Chrome River Expense

Chrome River Expense no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Chrome River Expense

Software para control de gastos
Control de gastos
Control de procesos de aprobación
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de recibos
Gestión de reembolsos
Seguimiento horas/gastos
Varias divisas

Opiniones de Chrome River Expense

Mostrando 5 de 128 opiniones

General
4,4/5
Facilidad de uso
4,3/5
Atención al cliente
4,3/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Craig N.
Accounting Coordinator
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/3/2019

"Chrome River Expense - Expense reports made easy"

Comentarios: Chrome River has been a great company to work with. They are always open to hear about features that would make our lives easier and try to accommodate when possible. We have since started using their Invoice capture service to help automate AP even more and the results have been fantastic.

Puntos a favor: This software lets our users attach receipts hands free by either emailing receipts or using the Chrome River SNAP app. This allows delegates to go in and create expense reports for our users who would rather have their assistant perform this practice. The software is also usable on any computer, smart phone or tablet allowing users to work from anywhere they have an internet connection. Chrome River is also integrated with our Corporate credit card (US Bank) so transactions come through showing our users exactly which items need to be submitted. The product also integrates with Uber, Lyft, and Spot Hero so those receipts are automatically sent to Chrome River.

Contras: We have not had any major issues with the software. The OCR function for reading receipts does not always work as well as you would like but this only makes users select a different expense type than is suggested.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/3/2019
Mark B.
Director of Finance
Práctica de la abogacía, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2020

"Excellent Solution for Expense Report Automation"

Comentarios: Chrome River has been such a valuable tool for our Firm, especially with the challenges raised by COVID-19. Our ability to work with EXPENSE remotely was unaffected.

Puntos a favor: The OCR capability is fantastic...expenses can be captured from anywhere using any device and interpreted as accurately (in many case more so) than our users! Really saves time and enforces compliance.

Contras: We really don't have anything not to like...it just works!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/5/2020
Usuario verificado
Accountant and Travel Administrator
Educación superior, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/5/2018

"Great way to bring our University into the 21st century and strive for paperless expense management."

Comentarios: Auotmation

Puntos a favor: The routing rules, compliance rules and the ease of being able to track items quickly. Enabling the user to have more flexibility in timing and to not spend the majority on their time on "paper-work" shuffling. Creating an "all-in-one" place for reporting and multiple functions that can reduce headaches from both the fund manager, auditor, payables' team and the users.

Contras: The platform becoming not a fully functional system and the fix for the problem taking months to correct when all of the programming and configuration was completely in tact prior to any "upgrade" globally.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/5/2018
Todd T.
controller
Banca, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/4/2020

"Chrome River Expense Review"

Comentarios: Overall experience has been very positive as all employees are now using it and we are saving time and money. We can rely on the system to help us with the process and the automation helps us manage the process.

Puntos a favor: The system creates a workflow that saves us time and money. It enforces our expense policy so the administrators don't always have to be the bad guy. It also integrates with other systems such as our HR system (employee feeds), our corporate credit cards and out Concur travel system.

Contras: The admin features can be a bit tricky to use. Features aren't always in the most intuitive place. The CR team is working on changing everything around. Once things are found/explained, it is a nice system to use. The help desk can also be slow to respond. Most times i want to be able to pick up the phone and call someone rather than dial 1-800 help.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/4/2020
Tosha T.
Accounting analyst
Servicios jurídicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/7/2020

"Expense report "

Comentarios: Chrome River has been a great company to work with. They are always open to hear about features that would make our lives easier and try to accommodate when possible.

Puntos a favor: The digital receipts and paperless. You can do everything on an app. People get paid faster. Easy to use just click on the icon you want and fill in the data.

Contras: Some customization are a bit challenging at times.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/7/2020